LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 22 August 2011

Bila Diriku Terasa Seperti Retiss

Assalamualaikum


Hah?? Sapa retiss?? Perghhh.. Tajuk tak bleh blah... Masuk lif tekan tingkat atas tol (masuk bakul angkat sendiri)... Hehehhe



Harinie memang sibuk.. Selalunya,  kalau orang komen kat blog, aku akan cepat-cepat balas, tanda kemesraan ku dengan pengunjung blog aku... Tapi harinie, begitu sikit yang aku dah balas... Maap la kalau sapa-sapa ada komen dan tunggu jawapan balasnya*macam la ada.. hehehe.. Tengah malam sikit nanti aku balas ek.. Tungguuu..

Nak tau apasala aku sibuk?? Takmo.. Takper, aku bagitau jugak.. korang baca la dengan kebertan hati 1000kg tuh.. Hehehehe..
Ada 3 sebab kenapa aku begitu sibok harinie..


1. Aku baru download photoshop cs5
wahahaha.. akhirna, aku berjaya mendownload habis sopware CS5 itu.. yeah.. Abis pagi aku, 4 jam download, 1.1G sumanya.. Adeiii.. Pastu cari plak tutorial cmna nak warnakan sketching.. Dah bole sikit2.. Hehe.. Nanti baki 4 artwork tuh maybe fully coloured, MAYBE...


2. Aku autopublishkan dua post arini
Hah.. Dah baca blom dua post tuh?? Sapa nak kad raya bleh la bagi details kat email aku ek..Cepat.. lagi 5 org diperlukan.. :D
Ramai gak orang komen kat dua post nie.. ~~


3. Aku baru bli model gundam plastik kit baru
Hahaha.. Masa petang ku habis digunapakai untuk menyiapkan satu model tuh.. Nak tengok tak gambar model baru aku tuh?? Ala.. tengok la.. Please please.. :p




Amacam??? Semak tak?? ehhehe... Dah lama aku mengidam nie, baru tadi beli... Hehehehe




Sekian, entry pendek dari diri yang begitu kerdil..
Wassalamualaikum



p/s: hujan lebat wooo... Nak kena nek keta ker pegi surau... Oh please no.. :D


 

13 membebel dan merepek:

wah wah, kit baru. nanti leh tunjuk kat aku :P

weh, aku dah anta email..dapat x?

aku dah donlod photoshop cs5 tu lame dah..tp x tahu guna..ajar boleh?huhu

PEERRGGHH, ko da beli GUNPLA yang baru la. Wing Ver. Ka lak tu. Terbaik~

Sergent: orait.. haha..


Nuddyra: dapat2... :D


Aisyah: alah.. aku pun baru blaja.. buat pun tak betol lagi.. hehehe


gedado: hehe.. dah mngidam.. klu tak nak angkat arios.. XD

tajuk yg mmg sgt2 xleh blah..hahah

bila nak belanja saya satu? hahaha :p

Hira: erk.. ble.. tunggu saya jadi jutawan.. hehehe.. insyaAllah..:D

Nad: kat kedai yg jual gundam la.. x kn nk bli kat kedai juai murtabak kot?? hahaha

xpelah nganjing...huhu
belikn..nk try wat gak!!!
huhuhu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More