LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 29 August 2011

Ucapan Raya Lisa Surihani

Assalaualaikum

Mai dekat Mai dekat.. Nih awek aku nak buat ucapan raya nie.. Hahaha..





Ok.. Beri perhatian lebih waktu penghabisan video nie tau... Lisa akan cakap "Sayang awak Dzarief"..
Wahahaha.. Terharu beb.. Dia masih sayang kat aku.. Sob Sob..





Dengaq tak?? Hahaha.. Bohong lah.. Mana ada pun dia cakap gitu.. Agak-agak arr... Aku dengan da dah lama break-up.. Aku sekarang solo jer, malas nak kapeling -kapeling nih.. Kacau study.. Waahhaha


Maaf Zahir Batin.. :D
Sekian
Wassalamualaikum


p/s: smua yg aku tulis nie hanyalah karut.. Jangan marah yer Yusry.. ;b
 

11 membebel dan merepek:

perrgghh... awat break.. rugi2..hahahaa

hahaha :D poyo betul ayat. sekeh nak? hahaha :p

Miss Soly: hahaha.. saja.. malas la.. dia demand tinggi.. hahaha



Hira: hehe.. jangan sekeh.. sakit woo

wah terbaik ....ada peluang :)

selamat hari raya lisa.. ehh salah selamat hari raya aidilfitri kepada tuan blog

haha,gua buat pengumuman,tahun ni gua raya kat rumah bini gua,iaitu ex gurl zarip,lisa surihani.

yeah3x

Penghibur: haha.. try ler.. insyaAllah ada chance.. ;p



Freaky: slamat awi raya


SK: oi.. kawin jenis tak jemput nie yg aku hangin nie.. Bila kawin?? kawin lari ker?? hahaa

SK silap orang tu, bukan Sembang Kemas, tapi Sarjan Keroro yang kawin dengan lisa.

meh jemput kenduri raya ke 3, HAHA

keroro: haha.. berebut la korang.. aku dah malas nak masuk campuq.. hehehe



Kak Sunah: hehehe.. skali skala.. whaha

ecehhh. lisa je memanjang. aku bagi ucapan raya tanak dengar. haha. LOL

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More