LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 22 August 2011

Sapa Nak Kad Raya ??

Assalamualaikum

Entry yang simple mimple ja nie.. Sapa nak kad raya, meh bagi Nama ngan Alamat umah serta url blog korang.. antar kat email aku bley? dzariefzuhdi90@gmail.com .. Tarok title email tuh: " kad raya satu "

Okey kan.. Senang jer..
Gua nak bagi kat 10 orang yang terawal jer, sebelom tengah malam nie.. Sebab, esok gua nak pos dah, tunggu nak tulis alamat ja nie.. SO, cepat2 yer..



Yang tak malu dan yang tak segan tuh, memang dialukan yer..  Hehehe.. ;p



p/s: gua dah dapat 2 kad raya dari 2 blogger.. Korang ada? Nanti nak buat entry lah... Hehehe..


24 membebel dan merepek:

dah hantar... errk...sempat ke tidak..huhu

eh. tiru ! perlukah lagi gua bagi alamat ? hahahaha

yes!wa dah hantar
sesile check email hehehehe ^^

ok reply kat sini!haha
xpe kasi Hanie je..xyah susah hehehe
kim la kad xmas ngan Jue..lg bape bln je dr skrg hehe

haha, macam tak sempat jek. header baru lagi eh? :P

weh, sempat lagi ker nak hantar nih...baru bacer nih...hahhaha....aper2 hal pon aku try jer la anta mail kat ko...hahhaha..semangat aku nak kad raya ;)

dah ramai ka???
huhu..
redah jugak lah.. huhu..

rasa macam tak sempat je..huhu

Diana: ok..XD


Miss Soly: antara yg terawal.. ehhe


CikBell: ok.. :D


Schaze: ok.. lalalala~~~

Fatin tak yah gatai.. serabot email aku nnt... hehehe


jue: ok.. :D


Keroro: header baru .. hehe


Nuddyra: ok.. dah dapat dan dah balas.. hehe


Mizz_Ainaa: x aih.. XD

Aish lmbt dah aku -.-'
tak onlineeeeeee. bg sms je lahh. HAHA

Nabilah: haha.. x per.. ambik kad raya digital power rangers tu jer la.. haha

kekeke haha nt aku curik yee kad raya power rangers hijo tuu :D

saya confirm dapat kad raya, so tak perlu berebut-rebut. hahaha :p

p/s: nada agak riak ada di situ. haha

Hira: sapa bagi?? hahaha ;p


Nabilah: amik2.. dialukan.. ;p

Nad: buekkkk... lambat sudeyh

nad dh bg alamat pon..hurmmm...

Nad: amik la kad power ranger tuh.. Hehehe.. :p

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More