LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 13 August 2011

Henshinn !! Aku Bertukar Wajah

Assalamualaikum

Yeah.. Blog aku dah bertukar wajah.. Apamcam?? Orait tak??

Kalau silau ka haper ka, bagitau ja direct .. Aku terima segala tomahan dan kritikan pedas korang..

Kalau tulisan kat sidebar tuh tak lawa ka, nak warna lain ka, komen jer..

Tak puas hati, nak suwoh ubah apa-apa, jangan malu jangan segan, sound jer direct.. Ok ok..

Siyes nie.. Aku perlukan pendapat korang.. Walaupun tak ramai datang blog nie, 2 3 pendapat pun orait ler.. wuuu

tengok aku bertukar.. kah kah


p/s: tak tido tadi, penat mengedit blog.. Ngeee :D

15 membebel dan merepek:

lawa dah.. cerah mata.. sbb ku nye blog pun tunggang langgang lg..

bOleh la nie..blog nampak kemas..hehe

kite suke je dtg sini..so, xkesah pn..hahaha

aku suka blog kau yang gelap. hehehe. tapi ni pun okay je :)

aiman: ok thanks.. XD


Cik Bell: hehe.. thx :D


Keroro: arigato


MissSoly: ye ker.. hehe.. thx very much :)

aisyah: okie dokie.. thx XD


Fatin: alo.. suka la yang cerah nie plak.. ble la ek. hehe.. :D


Ecah: aku la tuh.. hehe

kemas kemas. haa
lebih vibrant gitu.awwww

okeh je ni..jnji leh bca..aku leh bca,makcik gosip leh bca..k la..hihihi

apel: chewah.. vibrant ek.. hehe.. thx


Aku: haha.. tol gak kan.. hehe

nampak lebih fresh! haha :D maaf, baru terjah sini. sibuk la katakan. hoho

nampak lebih fresh! haha :D maaf, baru terjah sini. sibuk la katakan. hoho

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More