LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 21 August 2011

New Experiment: Mintak Tolong Boleh ??

Assalamualaikum

Harinie, gua ada buat satu benda baru kat blog gua.. Selain dari header yang baru (lawa tak? ), gua juga ada letak comment box yang sama style cam FB nyer.. Ada kat bawah entry nie.. Tengok ler.. Hehe

Trimas kepada Miss Jue & Miss Hanie sebab kongsikan tutorial nie..

Tapi, gua letak nie munkin tak permenant.. Sebab gua nak test dulu maa.. Tengok kalau benda nie ok ke tak.. Kalau tak brapa nak ok, gua  tukar balik jadi macam yang biasa..

So, mintak tolong semua pengunjung blog.. Tolong kasi komen2 membina kat FB comment box tuh, kalau sudi la yer..  Kalau nak komen cara biasa pun, tak kesah.. Tiada paksaan dalam agama, dan juga tiada paksaan dalam benda nie.. Hehe

Sekadar experiment simple jer.. :D

Jom terjah blog depa.. Penulis blog duo.. Style beb.. Hehe.. Jentik header(kepala) diorang..
Hehehe.. (^^)



Sekian
Wassalamualaikum



p/s: tunggu kemunculan sketching gua malam nie.. Nad dan Fatin.. Tunggu tengah malam tau.. Hehe


11 membebel dan merepek:

tapi aku tetap suka komen kat sini :P tak kira ! haha

Fatin: yer la.. mana2 pun okeh... :D

wahhh`
tp nad pon nk komen sini...sebab....

sbb nnt bile komen kat fb,t wall nad penoh...huhuhu...

Nad: x per.. saja ja nk test.. klu tak sesuai nnt tukar balik.. :D

kalo aku nk kumen kat org len leh tak?kejam tak?haha

komen jer la.. haha.. x cukup kejam gih.. ble improve lagi.. wakaka

bro, knapa yg komen fb ko asyik sama je setiap entri?..huhu..

kt sini pn ok..:)

Luqeem: tu la.. rasa cam tak sesuai plak.. x pa.. tunggu kejap lagi.. :D

auwww touching la beb ko ltk entry camni!!gimme 5 skit!..hug x bole kan!

memula dulu letak menda FB ni rs cam sengal gak kan sbb chat dia sama je utk smua entry
tp lelama, jd best lak, sebab kita bole chat ngan org yg 'x rajin' nak click button komen tp rajin 'tulis komen' kat FB

meriah gitew

komen yg manual ni biarkan aje kat situ, yg FB tu buat 'side kick' or selingan kasi sedap rasa blog

pndpt peribadi Jue & Hanie je nie ^^

Jue: okey.. nak buat scroll lah.. kemas sikit.. hehehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More