LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 13 August 2011

Saya Mahu Join Bloglist Cik Wunny

Assalamualaikum

Dua tiga hari nie aku rasa mood aku hanya untuk menyertai segmen-segmen dan giveaway-giveaway blogger lain.. So, hari ini aku nak join bloglist satu blogger UTM nie, Cik Wunny namanya.. Check it out, klik gambar..


Bloglist nie akan diklasifikasikan ikut warna blog.. So aku punya adalah warna
WHITE

Baru ja tuka warna sebelom soq(sahur) tadi.. Hehehe

Kena cerita secara ringkas tentang blog aku ker?? Ermm.. Camna nak crita ek??
Err.. Blog nie start wujud bulan april, waktu study week untuk final exam sem 4.. Blog yang boleh dikatakan karut sepanjang masa.. Suka buat entry yang funny, dan rilek-rilek..


Allrite.. Siap sudeyh.. Jom hantar.. weee


Wassalamualaikum

9 membebel dan merepek:

time study week ko buat blog.
haha. .xleh bla doh. .

Apel: Serius weyh.. aku sudy hard tapi terlampau hard.. so nk kurangkn tensen, aku buat la blog.. haha

hadess..pape pon putih itu suci ;) hahah

misspurple: hehe.. suci itu putih

sucinyer blog awk..hehehe thanx ye join...^___^

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More