LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 18 August 2011

Clash of the Bloggers' Fantasy Team

Assalamualaikum

Jom sapa-sapa minat bola mai join ini league.. League under the tanag punya nie.. Whahaha

Klik banner untuk ke pautan asal.. :D



Jom la lawan.. Tu pun kalau korang ada bran la.. Tak kesah la laki ker pompuan ker.. Ayuhh

Aku punya team feveret sejak aku dapat astro kat umah, sampai la ke detik ini, adalah Arsenal FC

Nama team yang aku register plak adalah Power Rangers FC

Hehehe





p/s: sapa menang league dapat hadiah wooo.. Jom join :D

7 membebel dan merepek:

thanks join,,,
mari kita tengok sape yang menang!

howyeah!
gudluck!
jmpe team aku kat sne nntik..
heheh :)

apesal azrijohan cmnt enrty kaw??
kat aku xder pon..
sampai hati.. :(

azrijohan: welcome bro.. XD


NoKaka: gudluck too.. haha.. nnt dia singgah la tuh.. maybe terlepas pndang kot.. haha


Nad: meh la.. Kuning FC

perempuan ley join ke? aku sokong selangor FC :D

MissLily: bole.. daftar jer.. hehe

kena ada semua warna ni. Haha spe jadi pink ? ;p

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More