LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 10 August 2011

Spammer bagi Resepi Apel Brendi Ayam

Assalamualaikum



Waduhh.. Korang penah dapat komen kat dashbord blogger yang dikategorikan sebagai spam ?  Rasa semua pernah kan.. Aku pernah la lima enam kali dapat.. Slalunya pengkomen tuh adalah cik anon, dan tinggalkan komen yang ada disertakan link ke business website.. Itu aku tak kesah sangat la, sebab memang dah terbiasa..

Tapi harinie memang pelik.. Balik dari terawih malam smalam, cek komen kat dashboard, aik !! Ada komen spam..
Bertambah la pelik bila komen itu penuh dengan cara nak masak dada ayam.. Haha.. Dia bagi aku resepi Apel Brendi Ayam.. What ke de fish la... Aku nie memang minat masak-masak nie, tapi tak der la sampai nak masak brendi ayam.. Kalau setakat ikan bilis goreng tuh ok la.. Hahaha.. Memang pelik..

kutip kat google..

Tak percaya tengok gambar..




hahahaha.. Korang pernah dapat tak?? Moh la kongsi resepi.. hehehe




p/s: auto-pub.. Tengah berterawih.. InsyaAllah

7 membebel dan merepek:

keroro: entah.. x tau plak asal usul nyer..

resepi ayam msk todi nih..huhu

hahhahah!!!
lepas ni dzarief leh jadi blogger masakan nmpknye...
resepi sume dpt dr bibik2..huhhu

haha. jual brendi ayam ni kat bazaar lah. untung~ haha

Cik Ungu: uish.. todi haram


Nad: yer la.. aku nk masuk masterchef australia.. hehe


Fatin: x mao juall.. renyah

Hira: haha.. first time gak nie.. :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More