LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 28 August 2011

Banyak Cara Untuk Membantu Mereka

Assalamualaikum

Dua tiga hari nie, dunia blog akan menjadi suram.. Kenapa?? Sebab ada rakan blogger kita yang tidak begitu bernasib baik, terlibat dalam kemalangan jalan raya.. Kereta nya meletop, tapi nasib nya baik kerna sempat lompat keluar dari kereta..

Blogger Iffah Affefah, atau lebih mesra dengan panggilan Cikgu Iffah, kini berada di hospital seremban.. Masih lagi menerima rawatan dan insyaAllah, 4 hari lagi dia boleh kluar wad...


Kalau nak info lebih lanjut bleh la pergi blog Kak Sunah atau Sergent Keroro

Sebenarnya entry ini diterbitkan untuk menyeru semua pembaca untuk bersama-sama menghulurkan bantuan kepada Cikgu Iffah.. Tak kira lah, dari segi kewangan mahupun sumbangan doa...

Jikalau mampu, berikan lah sumbangan harta.. Kalau tak, cukuplah sekadar doa yang ikhlas dan kata-kata semangat kepada beliau... InsyaAllah, smua bentuk sumbangan adalah amat berharga..



Macam yang Kak Sunah tulis, walaupun cuma kenal di dunia maya, tapi .ikatan yang terbina sesama kita semua la yang boleh membantu agar Iffah jadi lebih kuat untuk teruskan perjuangan dia melawan rasa sakit dan lemah..


Sekian
Wassalamualaikum


p/s: sedeyh bila baca entry pasal Cikgu Iffah nie.. wuuuu ;(

2 membebel dan merepek:

semoga cg iffah kuat dan tabah mengahadapi dugaan :)

sama-sama kita doakan =)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More