LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 19 August 2011

Sneak Peak: Art-Work

Assalamualaikum

Semenjak aku berkecimpung dalam arena bola sepak blogging Malaysia nie, banyak jenis blogger yang aku jumpa.. Ada yang suka Sembang Kemas, ada yang macam Alien, suka Typo, dan juga yang macam Hantu Itik..
Depa nie banyak tolong aku lam dunia blogging nie, sejak dari awal kewujudan blog nie lagi.. Slalu datang singgah, komen, mesra-mesra.. Ada jugak yang sanngup buatkan dodol doodle senget untuk aku.. 



Taouching beb.. SO, as my token of appreciation( sebagai penghargaan), aku ada la buat artwork sikit, lukisan biasa ja.. Lukis pun pakai tangan, atas ketas A4 Indah Kiat 80gsm... Setakat nie ada 5 artwork yang mewakili 5 blogger yang bleh dikatakan agak rapat dengan aku..Satu lagi masih dalam pembikinan.. Kesemua lima artwork tuh masih dalam proses final touch-up, tunggu aku install scanner jap, InsyaAllah esok aku publish kan artwork tuh.. 

Jadi lam entry nie, aku cuma nak preview la artwork aku tuh.. 

Layan Gamba ek.. Hehe



Yang aku conteng ngan paint tuh, saja ja .. Sebab kalau aku tunjuk, nanti tak suprise.. Tapi aku bagi hint-hint la sikit... Hehe



Yang nie aku punya rough sketching.. Conteng-conteng cari idea.. Lalalala




Itu sajalah.. Real art-work, kambing soon.. Tunggu yer.. Ermmmm.. :D
Agak-agak sapa la yang aku lukis tu ek?? hehehe



p/s: wei.. mai la baca FF aku.. TEKAN SINI.. cepat.. !!

16 membebel dan merepek:

dh nmpk QUUUEEKKK tu..hahhaha

Nad: mana? haha.. tunggu ek.. esok aku publish.. :D

sekarang mmg musim berdoodle.. =)

peerrgghhh... power rangers tuh sangat kool!! XD

SnowSakura: a'ah... fenomena dah skang.. hehe


GAry: haha.. itu baru sketching.. nnt aku buat real artwork.. XD

power ranger tu kalau kaler wane hitam, pink msti lagi kewl ohh. Comel lah pulak. Grr

hahaha.... mcm2 blogger nie :)

waaaa
aku nk lukih owg lidi pon bape ratus kali padam..hihihihi

Nabilah: haha.. orait.. cagdangan akan dipertimbangkan.. hehe ;b


Nizam: haha.. dunia blog..mcm nie la.. hehe


Aimie: haha.. banyak kali padam jugak.. biasa la tuh.. ;]

kreatif tu..aku kaki pemadam boleh lah..haha

Aisyah: x cukup kreatip gi.. ermmm

aku nk gk..tp gmbo ak d real yer..haha.kejam x?tak kan...lala

aku punya takde ke ? NAK NAK ! haha

Aku: kejam do..haha


Fatin: ada.. tunggu yer.. Hehe

wah rajin!! psst: wa lukis org lidi pun x lepas2 hahahaha

tp tu la, mmg trend kan beb, menda alah ni skrg

cpat2 hapload nanti kalau dah siap sketch =)

Jue: haha.. wa lukis ja reti.. warna ancur.. nk pkai spware tak gheti.. hehe

orait.. nnt kita upload :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More