LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 19 August 2011

Sembang-Sembang :Arsene dan Cesc

Assalamualikum

Cesc Fabregas.. Seorang bekas pemain Arsenal yang kini telah pun berhijrah ke Barceleona dengan yuran perpindahan sebanyak 35juta Euro.. Masuk kali nie, dah 3 pemai arsenal yang Barca kebas, Hleb, Henry dan Fabregas.. Damnnn you barca..



Sbelom Fabregas blah, dia ada sembang-sembang sikit ngan Arsene Wenger.. Nak ucapkan kata-kata perpisahan la konon.. Meh layan apa yang depa sembang..


________________________________


Cesc: yo arsene.. selamat petang.. sebok ker??
Arsene: yo.. x sebok pun.. ngah men fesbuk.. ada aper jer??

Cesc: haha.. ngorat awek ker?? hehe..    x der.. Gua mai nie nak ucap gudbye la kat lu.. Esok gua dah nak belah, nak fly pegi Spain..
Arsene: oi.. apa nie gudbye gudbye nie.. Ingat aku nie gay ka.. ish.. Geli ngat aih.. 

Cesc: Erk.. macam tu plak lu ek.. Gua siyes nie.. 
Asene: yer la. Gudbye ler.. Smoga hg cepat2 la dapat men kat barca.. Jangan jadi macam Hleb ngan Henry sudah.. Tenggelam tak timbul-timbul

Cesc: Ermmm.. Yer la..     Yo arsene.. Gua nak tanya la.. Lu sedeyh tak gua nak blah nie?? Yer la, lu pungut gua waktu umur gua 15 tahun, PMR pun habis gih, train gua sampai jadi hebat camnie.. Lu sedeyh tak??
Arsene: Nak sedeyh buat haper.. Buang masa ja.. Aku dapat 35juta tau dak hasil dari jual kau.. Untung 2 kali ganda beb.. Dengan duit tuh, aku ble bli 2 pemain muda yang terer, train depa bagi jadi lagi terer dari kau.. Huhh

Cesc: =.="... Perghh.. Sanggop lu ek.. Senang-senang nak tuka ganti gua.. Gua tacing arr camnie.. Wuuu
Arsene: Ble plak buat gedik sini. Kau yang nak sangat pegi Barca tu.. Pergi ja la.. Adeii

Cesc: yer la.. sob sob....   Tak dak kata-kata akhir nak bagi ka kat gua??
Arsene: Ermmm.. Hah! Nak tanya, umah kau kat London nak bagi sapa?? Kalau nak, aku ble jagakan.. Ble aku jadikan rumah untuk buat parti ker , function ker, majlis ker.. Amacam.??.

Cesc: Ler.. Aku ingat lu nak ucap kata-kata akhir yang sedey.. Adeii.. Umah tu gua bagi makcik gua.. Dia nak pindah minggu depan.. Dammnn
Arsene: Damnn.. Terlepas.. Rugi tak mintak awal-awal..

Cesc: Dah la.. Gua nak blah arr.. Macam aper ja cakap ngan lu.. Tak sensitip lansung.. Benci.. Cao la
Arsene: Hah.. Elok la tuh.. Jangan lupa tutup pintu bila kluar nanti..     Owh.. Add gua kat fesbuk tau.. Nanti bley chatting..

Cesc: Errrrkk.. =.='...Yer la.. Esok gua add lu.. Adios
Arsene: Haha.. Adios.. Owh !!. Satu gih.. Nanti raya mai la umah.. Jangan lupa bawak buah tangan  dan duit raya untuk anak-anak aku.. Haha

Cesc: Errkk -.-'


TAMAT
______________________________


Haha.. Amacam??
X penah terjadi pon perbualan nie.. Rekaan Semata-mata

Sekian
Maaf la yer kalau benci ngan aku punya karutan
wassalamualaikum




p/s: dengaq kabo David Villa ada hina Islam time lawan Real, OZil naik hangin.. betol ker??

10 membebel dan merepek:

hahahaha. lawak2..
duk main fb je arsene tu

New entry : Kenapa Lelaki Makin Pupus?

Haha lawak wehh. tergelak2 aku bace :p senget betol ! Add kat fb ? Wahaha

"Masuk kali nie, dah 3 pemai arsenal yang Barca kebas, Hleb, Henry dan Fabregas.. Damnnn you barca.."

faktanya arsenal lagi banyak beli player muda barcelona..

Taufiq: haha.. add la dia..ble sembang ngan arsene.. hehe


Nailah: senget ker?? hehe XD


Nwx: erk.. banyak ka?? aku tau dua org ja.. cesc ngan sapa ntah gi sorang.. x ingat..

nsib prnh tgk gk bola ni..kire knl la gk spe2 yg ko duk ckp tu..hahah

fb si arsene tu nmeyer harsnol eh?hahah

Aku: hahaa.. entah. try la add.. hehe

ha?? aidil zafuan???
erk...lalala~

Nad: haha.. nie mesti tak kenal kan?? ehhe

pehh, nasib baik add kat fesbuk je. bukan suruh follow BLOG. wakaka

Fatin: Haha.. klu dia ada blog aku pun nk follow.. hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More