LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 15 August 2011

Demam Doodle..Aku Pun Ada Doodle Gak !!

Assalamualaikum

Sapa sini yang demam?? Nak tau cara aling mujarab untuk hilangkan demam?
Mengambil tips terhebat dari Nurse X-treme, cara yang paling cepat nak hilangkan demam adalah dengan makan panadol, minum air badak, pastu tido paling kurang 6 jam.. Esok bangun insyaAllah sehat.. Yang demam denggi ker, demam malaria ker, demam cinta ker, memang tak bleh nak sehat la kalau makan panadol jer.. Pegi la jumpa doktor..

Ok.. Dah melalut intro tadi.. Nie nak crita la kan, sok sek sok sek.... Oi !!.. Ingat aku ajak bergosipp ker haper.. Dosa tau bergosip.. Hehe

Kembali normal+serius..

Aku pasti yang korang pun pasti, yang aku dan korang tau pasal demam doodle yang melanda negara Malaysia skrang nie, lebih-lebih lagi dunia blogging nie.. Selalu jer nampak doodle bertempek kat entry-entry.. Siap ada doodle trading lagi.. Mantap seyh.. Suka-suka.. Aku pun nak doodle gak.. Tak dak orang nak bagi ka??

Nie dikira doodle ker?? Ermm.. Chibi Gaara.. Kawaiii


Sebenarnya aku dah ada dah satu doodle, ada la satu blogger nie, dia bagi kat aku.. Baik sungguh dia.. Memang ter-Queckk(terbaik) lah.. Aku rasa, karya dia memang berada pada tahap yang palaing tinggi,tahap ketua rumah sukan gitu.. Aku rasa kalau Picasso hidup lagi nie, memang dia respect habis sama ini blogger.. Siyes, menarik gila doodle yang dia bagi kat aku.. Hampir menangis aku tengok.. Kesenian doodle nie memang tak ble disangkal lagi lah, penuh dengan nilai artistik moden dan klasik..

Nak tengok??  Ada kat bawah..Tapi jangan curi tau.. Itu doodle khas untuk aku jer..Kalau nak aku jual, Rm 15.000... Murah sikit berbanding gambar Picasso..Nak, PM aku.. Search kat FB ok.. Hahahha..

Nie la doodle aku
**
**
**
**
**
**

Wah.. Amcam?? Menarik kan?? Memang patut pun aku letak harga rm15riban tuh.. Haha
Thank Nanad Si Itik Kuning Yang Jual Murtabak Kat Tg Malim.. Haha


Sekian.. Kemerapuan terserlah..
wassalamualaikum


p/s: ada yang nak bli ker?.. harga ble runding..
untung kita kongsi sama-sama yer Nad..haha

p/s: aku tak reti nak ber-doodle nie.. 
kalau lukis tangan, manual drawing punya reti la

25 membebel dan merepek:

adoi.. comelnya hahahaha. dah mcm ultraman taro kena fire dengan raksasa :D

Hee. Doremon campur ultraman :D

Adamainaa: wahaha.. chumel kan.. taro ada tanduk la.. haha.. ini zoffy kna tembak ngn godzilla.. wakaka


Nabilah: haha.. doratraman.. haha

nak menanges nad tgk...
tak sangka anda yg sudi hargai hadiah dr nad...sob3

WAKAKKAKAKAKKA!!!!!!

doodle otomen yg demam atau pening pale tu kottt?

Nad: ish.. haruslah hargai pemberian org.. :D


Ghab: chumel kan.. wakaka


Kak Niena: haha.. nie aromen baru kluar wad sakit jiwa.. haha

seksi gler dodol ang tuh...errrr..:D

tiap kali tgk gmbr tu..mst nad gelak sorang2..
hhahahha..
jgn lupe jdkan DP kat FB yer..wahahahhaa

Aku: seksis tol.. haha

nad: Jgn gelak soamg2..nnt kena cop Gila... wakaka

ni ultraman kena tumbuk dengan raksasa ni..heee~

hahahaha. lawak ah doodle kau. macam otromen je. eksen kamen pun ye.

Ezad: haha.. XD


Taufiq: eksen kamen ker? hohohoho


Keroro: wakaka.. mmg speechless.. haha

coeml etromen.. huhu

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

aku stat tak fokus lepas baca
"palaing tinggi" hahahaha

Apel: oi.. baca sampai habis.. haha

L: chumel kan.. haha

wahhh...dia pun ada dodol gak..haha..mentang2 nak raya,pakat dok buat dodol semua..

manual punya pun boleh. LUKISKAN AKU SATU. pastu scan lah. wakakakaa.

Diela: wahaha.. smua nak dodol skank..


Fatin: tengok lah.. klu rajin aku lukis.. mood tak sampai gih.. hehe

pink gtu doodle ko....hahahahhahaha....

nak doodle?nanti sy buatkan..nxt entry =)
tp x lawo mn la
tungguuuuu
jeng jeng hihi

Nuddyra: haha.. pink kaler atromen.. seksi skit.. hehe


Jue: nak nak.. x per x lawa pon orait jer.. trima ngan laptop terbuka.. haha..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More