LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 12 August 2011

Funny Friday #7

cAssalamualaikum dan Selamat Puasa ke-13

Layan Gambar je rla... Wooo

klik untuk tumbesaran ajaib
 hehe.. Kesian Justin.. Ramai orang suka dia, dan ramai jugak yang benci dia..Hahaha..
You say Jonas Bos, I say Maroon 5.. Itu aku suka.. hehehehe


Adios
Wassalamualaikum

p/s: tulisan hijau tu diedit sbb Cikgu Nad Kuning dah marah silap eja.. :P

9 membebel dan merepek:

hahaha

u say justin bieber, i say orange bieber

keh3

kekekek justin comel, tu yg ramai jeles tuh!

Keroro: hahaha.. annoying orange lagi best.. nyan nyan


Cik Ferra: chumel ker?? erghhh.. haha..jeles sbb dia dapat selena gomez.. haha

haha. aku tak suka bieber, aku suka selena gomez :D









ehh. aku bukan lesbian taw. HAHA (serius)

Nad: benci la.. lalaallaal~~

tersedak2 si justin bibir nga makan mee kari bersos tomato..org duk sbut nma die..hihi

uuuu...biruuu~~~
hehehehe`

Aku: haha.. tersedak pun takper.. jahatnya aku


Apel: biru ker?? hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More