LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 6 August 2011

Aku Dilamar.. Nak Terima Ker ??

Assalamualaikum


Korang dah kawin? Alhamdulillah.. Best kan kawin.. Yang masih belom bina tangga dalam rumah tu, bila plak?? Dah ada rancangan?? Hehe
Aku plak, rasanya masih lambat untuk memikirkan pasal perkahwinan nie.. Tapi aku dah pikirkan apa nama bakal anak aku nanti.. Hahaha.. Erk.. 

Bukan aku takmao kawin cepat, tapi masih belum tiba masanya.. Bak kata orang, tak dapat seru lagi... Rancangan aku, dalam umor 28~30 camtu baru kawin.. InsyaAllah.. Banyak benda kena diselesaikan dulu sbelom pikir nak kawin nie, antaranya habiskan study dulu, kalau bleh dapat title IR.. Then, take over pembayaran kereta Persona aku tuh dari ayah aku.. Then, dapatkan sebijik rumah.. Dah ada tiga benda nie, baru syiok nak kawin kan.. Baru feeling habis.. Hahahaha

Tapi, dua hari lepas, aku dilamar.. Macam mana nie?? Bukan sorang, tapi dua orang mintak aku dijadikan keluarga baru mereka.. ISh2.. Penin penin... 



Tak percaya.. Yer la.. Nak bukti tengok kat entry nie.. YANG INI yer.. Tengok kat bahagian komen tuh..

Sorang ajak aku kawin, sorang lagi kata nak buat aku jadi menantu.. Waduh waduhh.. Memang benar, aku skrang single dan available, tapi tak pernah terpikir nak berpasangan .. 

Somebody help me !!






p/s: entry mengarut.. Jangan percaya apa yang aku tulis tuh.. :D

17 membebel dan merepek:

haha..mmg hobi buat org suspen.. :)

ko terime jerk itik kuning tu..haha..dekat pn dekat..

untunglah ade yang melamar~

aisyah: haha... hobi masa lapang.. masa tak lapang entry siyes2 jer.. hehe


Komeng: haha.. jauh ler..


nad: untungla.. hot stuff la katakan.. wakakka

amboi...hot gtu smpai dilamar2 ;)

Nuddyra: hahaha.. hot la sangat..

hehe..untung laaaaa..

Sudi sudi la singgah sini lak ye :
KAD RAYA DARI GUA UNTUK LU!

terima je jodoh tu,bukan senang orang nak lamar :P

MissPurple: haha.. untungler.. ~~



Cik Aish:insyaAllah nnt sya join.. :D



Sergent: hahaha.. :P


Asnizaziz: haha.. terima jer la ek.. hehe

tahniah lah ada orang datang melamar. :D nanti ada kenduri jemput lah ehhh. (:

Kyra: ahaks.. insyaAllah klu ada rezeki nnt saya jemput.. wakakaka

eceh nyempat tu nak pomot diri. muahaha. nak kawen kena pastikan poket tebal dulu. muahaha

fatin: haha.. sja nak bagi saham naik sikit.. nnt ramai org nak beli.. wakakaka

ehem ehem. ingatkan nak kahwin betul-betul la tadi. hahaha :D

p/s: kalau rajin, join la segmen saya ye? hoho

hira: haha.. xde la.. insyaAllah.. nnt sayer join.. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More