LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 9 August 2011

Truth of Tuesday # 2

Assalamualaikum


Saya seorang yang pemalu..
Lebih kepada malu-malu kucing parsi..





Sekian
Wassalamualaikum

18 membebel dan merepek:

wekkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!1
muntah hijau!!

mamat khalid pemalu??errkkk!geli...

eeeewwww.....HAHAHAA!

Nad: jangan.. nnt batai posa.. ker x posa nie??


Oja: ewww..abang abang..err. abng mmg pemalu


Aiman: haha.. XD


Aisyah:cute kan.. Hehehe

ini, malu tapi mahu kah??teeheee

eh, kau ada tertinggal satu perkataan. perkataan penting dan perlu diboldkan

Saya seorang TIDAK yang pemalu..
Lebih kepada malu-malu kucing parsi..

haaa. baru betol :P

Fatin: ewah ewah.. senng2 jer nk tika statement org rk.. caitt.. aku pmalu ok.. :D


Miss Soly: haha.. mahu ape kah??

ah memang, pemalu sgt smpai tegur aku pn tak penah
huh

sy pun malu nak tegur awk..haha:P

apel: haha.. lepas nie aku tego la.. dah dapt green light dr arman..haha


ecah: hehe XD


PAan: x kenal sngt..tu yg malu2 skit.. hehe

hahah pemalu ? euuw !! err,nsa tkuttt sgt ngan kucin 2 -.-'

malu la sangat, HAHA

mispurple: malu la.. errr.. awat banyak gurl takut kucin.. pelik -.- ?

Keroro: siyes do.. lagi pmalu klu nk banding ngan SK.. hahaah

malu lah dtg balik n komen..
erk..lariiiiii~ ( slow motion )

Nad: eleh.. malu malu itik plak.. haah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More