LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 15 July 2011

Najwa Latiff Dalam Iklan Hotlink

Assalamaualaikum

Korang kenal tak Najwa Latif ?? Ish2.. Wugi2.. She is a 16yo girl who has a great voice.. Way more matured than Justin Bieber ok.. Hehehe

Ok.. Kalau korang bebudak UTM , munkin korang penah tengok live performance dia kan?? Alah.. Yang Kelab Kontemporari KTHO buat sem lepas.. Hap-pening beb.. Waktu performance tuh dia bawak dua lagu jer.. Satu english satu gih mandarin.. Mantopp seyh.. So talented..
Dia nie sebenarnya awek imaginasi gua yang ke 115.. So gua memang rapat ngan dia beb..

Yer yer.. Aku bohong.. Astagfirullah.. Sebenarnya dia ada blog jugak.. Check it out..KLIK banner ok



Korang penah tengok tak iklan Hotlink yang paling latest kat tb? Cer perhati elok2.. Ada sapa lam tuh??



Yer.. Ada Najwa Wawa..haha.. Sesuka ati bagi nickname kiut camtuh.. Dia ada satu ayat jer..
BE HEARD.. Maksudnya buat bising biaq orang dengaq..Kah kah.. Orait aku silap translate.. Korang translate sendiri la yer..

Layan lagu baru Wawa.. Best woo..

Sekian ,dari stalker/blogger yang berjaya (insyaAllah)

Wassalamualaikum

p/s: weh.. kakak dia pun lawa..nak ngorat??

12 membebel dan merepek:

awek kedua aku tu. haha

haa,cheqwa ada nampak dia,first tu cm kompius gak betol ke najwa latif...tgok sekali lagi memang dia :D

lah..
aritu ade dtg utm ek??
ktho buat? ptot tak tau...
klo ktf buat bru nad tau..huhu

Syaimz: Hoi.. Lu suka ati mau langgar gua ka?? Haha.. Lu langsi sama wawa lu mati.. <--- GURAU


Cheqwa: kan kan.. Super cute..hehe

Nad: boo.. ktf tak best..haha.. KTHO la happening skit..

kelab gua beb,
haha ;DDDD

dah tgk video die..kejap je die muncul kan..

BTw, penah jugak jmpe die..ade dtg UKM mase die blum nk bape femes lagi ~

Apel: yer la.. Klb kontem besh


Soly: owh.. dia pegi interview kan kat UKM.. asa ada lam blog dia

waa zarip aku baru nak post yang ni.tapi cari kat youtube tak jumpa.

Sembang Kemas: ye ker.. Aku pun cari tak jumpa mula2.. tapi wawa da post gakkat blog dia.. so aku trace dari sana ja la..

penah dengar nama dia... tapi x penah dengar lagi suara dia... sbb aku jarang sangat bukak youtube..

pha is: besh woo.. ko cari lagu baru dia.. CINTA MUKA BUKU

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More