LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 25 August 2011

Desktop Gua

Assalamualaikum dan helo

Dulu waktu gua baru kenal ini komputer, gua memang noob.. Noob habis..
Gua first pakai komputer adalah pada 2002, iaitu bila gua umur 12 tahun... Ayah gua angkat satu, second hand punya, beli dari bapak sedara gua...

Ok.. Straight to the point ,aku punya tahap ke-noob-an tuh sampai aku tak reti nak sebut term-term komputer nie... Gua tak reti sebut undo dengan betul, gua akan sebut oooondooo (baca:undur) .. Gua jugak noob sebab pronoun desktop tuh sebagai deskop... perghhh malu siot... Nasib la aku sedar cepat, thanks to kawan-kawan sekolah aku... :D

Sebenarnya, aku nak tunjuk gambar wallpaper desktop aku ja sebab sarjan keroro ajak join sekaki dia punya WW... So, tengok lah... Ramai jugak yang dah wat entry yang sama, tapi nampak sangat dah kemaskan desktop tu kan.. Haha.. Tersusun rapi jer desktop diorang.. Wallpaper pun lawa-lawa... Hahaha..

Kyo Kusanagi Klon
Klik untuk lebih jelass


Hah.. Semak kan.. Nie tak edit punya woo.. Original.. Hahaha..

Banyak gila folder.. Suma tuh folder untuk benda-benda yang aku download la.. Aku kan gila mendownload.. Hehehe...

Sekian
Wassalamualaikum

19 membebel dan merepek:

aq punya desktop 1/3 la penuh dengan ikon2 tu semua...haha~

aish kalau lelaki punya desktop. haha

eyh ade folder blue la...


tett..tipu ja..hahahaha

aku punyer desktop bsepah2 ngan faill....adoi hidup aku mmg bsepah2 la.....huahuahau...

weh weh nak folder yang anime tu.. wah best gila boel layan anime di waktu senggang. hahaha..

**weh Detektif Conan Zuhdi. apa petunjuk pertama kamu. misteri nya kitorang ni..hihihihihi..

haha, garena mesti ada :P

wira tunggal tu komik budak-budak dulu eh? HAHA

susun ler folder uh kemas2.
tettt..ckp org CK p0n same hahaha

@ezad: ahaha.. ormal la kan.. :D



@Nabilah: haha.. yer la.. laki2 macam nie baru macho.. erk...haha



Aku: oi.. mana da.. haha..tettt

@Nuddyra: haha.. dah kerjaya sebagai guru mmg memerlukan banyak fail.. wuuu



@Hanie: haha.. meh la ambik.. banyak kot anime.. wehhee
kena tungu komik detektif conan zuhdi kluar la... nnt baca.. haha



@Sergent: tak main pun gg.. lappy tak support.. wira tunggal bukan komik bebudak la..:p

AG punya dekstop ada cni :

http://biringmenaning.blogspot.com/2011/08/dekstop.html

dia ni kn...
asik animasi jeer...huhuhu

IQ: ehhe.. baru macho XD


Nad: lalala.. biorler.. ;b

malu nk share kite punye dekstop .. bersepah...hahahahaa

Miss Soly: haha.. yg aku punya pon sepah gak.. haha

Jue punya desktop kosong. Cuma ade yg basic je. wallpaper xpnah tuka dr 1st day jue beli netbook tu sbb jue suke yg simple je. Disebabkan netbook tu xde space sgt, smua folder ltk dlm external hard disc =)

Dah smpi kpg eh

Jue:haha.. iyer la.. simple is better kan.. klu lappy bley a wat folder banyak2 macam kiter punya.. hehe

saya punya tarak edit. memang dah kemas lama dah. hahaha :p yang penting, simple is very nice! hoho

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More