LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 28 August 2011

LOL: Bila Watak Kartun Bagi Ucapan Raya

Assalamualaikum

Smalam gua emo, tapi jangan risau.. Gua dah cooldown... Harinie gua memang chillex jer..Hehehe

Raya dah dekat, banyak la ucapan-ucapan Raya mula diluahkan, tak kira lah di radio ker, di TV ker, di FB ker, mahupun di entry-entry blog..

Jadi, kali nie gua nak kongsi ngan korang, apa yang watak-watak katun kegemaran ramai nak ucap sempena kedatangan Aidilfitri tahun nie... Layanzzzz..


**
**
**
**
KLIK KAT GANBAR UNTUK NAMPAK LEBIH JELAS.. :))
**
**








Hahaha.. Kesian Silver Ranger.. Kena kerja waktu raya.. Memang tak best..

Kat kesempatan nie jugak gua nak ucapkan, Selamat Hari Raya kepada semua pengunjung blog zuhdifrek.blogspot.com  nie.. Segala kekhilafan sewktu menulis, berinteraksi dan berkomunikasi harap dimaafkan.. Maafkan kalau ada janji yang masih belom dipenuhi, gurauan yang disalah fahami dan penulisan yang menyakitkan hati.. Maap maap maap.. I'm Sorry..

Pesanan gua pada korang, berpada-padalah sewktu menyambut aidilfitri..Ingatlah saudara-saudara se-islam kita yang kurang bernasib baik.. Panjangkan doa kepada mereka...

Jangan lupa, beristiqamah lah dalam beribadah.. Teruskan perjuangan ibadah yang dilakukan sewaktu Ramdhan dan teruskan berjuang sepanjang masa.. InsyaAllah..

Sekian
Wassalamialaikum



p/s: harap blogger Iffah Afeefah dan keluarga terus cekal, dan tabah menghadapi ujian Allah s.w.t. Kami para blogger doakan kesejahteraan kamu.. InsyaAllah.. :]

12 membebel dan merepek:

diorg sume dh convert ker hehehe ... selamat hari raya yer !

ko hokage ke 22? xpe, still dalam jajahan keroro :P

selamat hari raya =)

selamat hari raya~~

cun kartun tu, aku suka kluang man!

SuzaDin: dah la kot.. hahaha


Kero: hek eleh.. bila masa kampung pisang konoha gua bawah jajahan lu plak. lu madara ker apaa?? hahaha


IQ: haha.. nostalgik kan.. hehe

selamat hari raya dzarief! :D

haha..kurang asam boi betul ... sengal la ko ni..
haha..lawak kot.. yg tak boleh blah team uchicha tu.

Slmt hari raya beb. Wah smua hero2 time zmn kecik aku wat ucapan raya kemain

Time cuti mmg harus diaorg wat part time, tolong polis =)

Hira: slamat beraya.. :D


Fattah: haha.. style kan.. hehe


Jue: slamat beraya gak sis.. :D
haha.. they are still my hero.. haha

aku nk yg real yer..yg leh dgr sore..hahaha

btw,selamat hari rya.. :)

Aku: amboi.. demand kemain gih.. hahaa.. nnt aku interbiu live.. whaha

gunpla aq tak reti lah wat ucapan raya

hehe slm aidilfitri :D

"TAQABBALULLAH MINNA WAMINKA"
(Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More