LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 22 August 2011

KAD RAYA GUA UNTUK LU

Assalamualaikum

Gua nak join segmen Cik Aish plak..Jom2 join sekaki.. Klik gambo PP Epal (BF Cik Aish) kt bawah.. hehe




Hah nak tengok kad raya aku? Penat woo buat.. Seminggu baru siap.. Hehe..
padahal tak der la lawa mana pun.. ;b

Nah, untuk semoa bloggers dan readers yang datang singgah blog aku ie.. Selamat Hari raya Aidilfitri.. Maap batin dan zahir yer.. Im sorry... mAap maap.. Kalau ada silap mana-mana, gurau kasaq ka, tulisan yang mengguriskan hati ker, betol-betol mintak maap yer.. Serius nie..Hehehe

**
**
**

Klik la kalau nak tengoq besar punyer.. :D




Aku tujukan kad raya nie khas untuk mereka:



p/s: harap semua happy time raya nie yer.. :D
p/s: jangan lupa, istiqamah la dalam ibadah.. InsyaAllah..



15 membebel dan merepek:

laaaaaaaaaaaa.....kad rayer utk aku xder ker...thn nih aku x dapat kad rayer lg nih....aisshhhh...*kidding lor *

hohohoho...kad rayer pon ltak power ranger jugak....semangat~power rangers dapat cuti raya x?hahahhahah

tu diaaa..kad rayer power rangers.. :)

wahh..go.go power rangers!!haha..nk kad raye jugak!sobs~

la..power rangers....hahahaha....

selamat hari raya :)

tak ditujukan untuk aku? xpe la.bye.

selamat ari rye jugek!maap zahir dan..zahir jela eh? :D

go go power rangers!!
ala utk Jue & Hanie xde ke? sob sob sob

good luck tuk segmen ni~
tahun ni dapat satu je kad raya. hek

salam perkenalan

MissSakura SAlju: hehe.. masyeh.. :))


Nudddyra: power rangers cuti 3 hari.. rakssa suma balik kmpng.. haha


Aisyah: haha.. amccam?? stylo tak.. hehe


Ecah: go go.. hehe..:D

Miss Soly: hehe.. minta mndalam.. :D


Aku: zahir ker?? batin kot.. haha


Miss Hanie: haha.. nnt aku buat lain.. :D


Jue: yeahhh... jgn sedeyh2.. hehe


Dhiera: insyaAllah..:D

zahir............ haha :p

wah...tok nad???
merembes air hidung..
uhuk3...
kunen lah bckground...lalala~

Hira: zahir jer?? batin skali la. haha;p



Nad: yer... khas utk nad

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More