LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 31 May 2011

Lisa Surihani Kena Marah.. Aduss !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Disebabkan Lisa Surihani penah datang jengok blog aku nih, aku nak tulis skit pasal awek artis feveret aku nih..
Tak pecaya yang dia penah singgah sini? Klik sini tengok..Hehhh !!

Gamba aku tangkap kat Google la.. (^^)..

Semalam Lisa Surihani ada buat satu session chat ngan peminat-peminat kat FB kat page DZMS Training.. Try la tengok.. Ramai kan yang post tehegeh-hegeh nak mintak reply dari Cik Lisa kan.. Aku tak join ok..

Korang ingat dia nak baca satu-satu and then reply ker?? Agak-agak der.. Lagipun dia dah bagitau awal-awal yang dia akan layan selama 30 minit jer.. Dan waktu tu pun dah dekat tengah malam.. So dia pun kena la tido awal, nak jaga kecantikan.. Kang dia tak lawa peminat marah lak..Adess.. Layan gambar nie kejap
Oops.. Sembang Kemass termasuk sekali.. Hehehe.. Promote jer..

Cik Lisa Surihani dah dikira artis yang baik dan peramah tau, layan fans dia kat fb yang beriban tuh.. Simpati sikit der.. Chillex.. Tak payah marah-marah..Bukannya dia tak reply lansung..

Ada ker artis tanah air yang open macam cik Lisa nie?? Aku pon tak tau sebab aku add cik Lisa jer..Hehee..

Kesimpulannya disini, janganlah korang marah awek pelakon feveret aku tuh.. Dia baik woo..
Masakan kita yang tak sepopular dia pon tak reply membe-membe post kat wall kita, ini kan artis femes cam Lisa Surihani..

Fikir-fikirkan, renung-renungkan, dan selamat beramal..

Sayonara amigos..
Wassalamaualaikum

4 membebel dan merepek:

pakwe lisa surihani makan ABC malam2 ke?
pergh,lisa surihani gua tak tertarik,yang bawah dia gua tertarik,kah3

sape pakwe dia.. siku perowt baru tau.. gila pa mkn ABC tngh malam..

oh..sembang kemas ada dua fb ek???
pham2..huhu

sk tunjuk bontot...
sb bru tunjuk muka..huhu

Nad: entah.. rasa nya satu ja.. tapi tuka2 nama n pic kot.. tanya la sk sndri

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More