LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 16 August 2011

Truth of Tuesday # 3

Assalamualaikum


Saya berumur 21 tahun, tapi masih lagi tengok 
cerita Power Rangers dan Ultraman.. 
Erk.. Normal kah saya?



30 membebel dan merepek:

normal normal. suka jugak tgk power rangers. i'm the pink rangers..hahahahha

normal jer....aku 26, suker jer lagi tengok detektif conan...ari2 tgk...;)

haahah..normal je..CR dah 26..siap layan doreamon lagi.hahahaha..

normal bro, aku ni dah 190 tahun :P

normal2..esok wa msk 26thn
tp msh layan cerita doraemon, spongebob haha

saya 18 (bakal) dan masih tengok barbie and detektif conan. masih normal bukan ? HAHA

saya hampir2 21 tahun dan saya tgk artzooka!

normal je..semua kartun layan..:)

WOOO....BANYAK NYA PENGKOMEN>> THX EVERYONE XD

Miss Hanie: hai pink rangers.. :D


Nuddyra: yeah.. concn edogawaq best woo


Nad: erk.. kome ler kanak-kanak.. teman normal.. :P

MissRanger: wahhaha.. doremon best.. suka nobita... haha


Keroro: nampak sangat mnipu nyer.. ko 19 pun tak cecah lagi..haha..Junior.. :P


MissJue: wa.. tahniah.. hb to Jue

Fatin: ko mmg tak normal.. haha.. barbie siot.. haha :P


Apel: art attack aku tau la.. artzooka pe mender plak??hhaha


Aisyah: layan jer.. wahaha :D

normal je...stat xnormal bla ko pkai bju power rngers dan braksi..owh tidak!haha

normal lagi tuh..gua layan thomas n friends..ahaks~

aku: haha.. erk.. ada la kadang2 mimpi.. haha


anyss: thomas n friends? crita tren tu ek..? haha

smpi la nih layan katun.. normal jer...

kaizen: hehe.. geng la yer.. :D

jwb kat cni bole?haha
kot2 ko x g blog kitaorg lg kan haha
yes, auto connect.

tp post yg kuar kat wall ko cuma conversation 1-1 antara korg bdua which yg ko post kat blog org tu if org tu pun guna FB plugin.

and FB conversation kat blog ko xkan kuar kat wall ko tp kuar kat wall org tu.

dr segi notifications, yes akan appear sape yg komen & like. senang utk ko direct g link tu =)


**giler pjg reply kan haha**

Normal je :p kekeke

* Amboi tengok tajuk terus lahu klik ye ? :p kekeke Gatai nie. Haha

Miss Jue: hoho.. thx sbb sanggup jawab sini.. :D

tqvm.. :)

twinknabilah: hahaha.. gatai ker.. erk.. :P

np la beb! x kuaq peluh pun! chewah! sila singgah lg lain kali =)

Miss Jue: hehe.. okie dokie.. :D

saya! saya! saya still suka power ranger. Ranger puteri pon saya suka. wakaka XD

haha..normal la bro..aq pon dulu tengok jugak power rangers masa tingkatan dulu...haha~

gedado: wahaha.. gundam otaku sudah mali.. haha.. ranger putri.. haha.. itu aku pun suka..ahaa

ezad: haha.. normal la kan.. ermmmm

normal. ada juga still tengok cerita goku apa semua. hahaha

Hira: hehe.. zaman2 kita mmg layan la goku.. skrang dah zaman boboi boy.. hehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More