LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 29 August 2011

Alasan Kekalahan Arsenal Yang Paling Bernas

Assalamualaikum

Lepas match semalam, aku hanya menhabiskan masa aku kat Facebook, kat fanpage Arsenal.. Saja nak menengok reaksi-reaksi penyokong arsenal.. Tau apa yang aku baca..?? Dalam 5000++ komen tuh, 90% dok suroh Arsene Wenger berenti .. Aku? Aku cool jer.. Sokong lagi Arsene Wenger.. Kami kan kawan baik..

Rilek la der.. ManU menang 10-0 ker, 8-2 ker, depa tetap dapat tiga mata.. Tak bley dapat lebeyh pun kan.. So chill la Arsenal fans.. Minggu-minggu depan, Wilshere dah elok, gervinho dah ada, Song ada, Sagna ada, Vermalaen ada.. Smua ada baru kita comeback.. Haha

Tengah dok godek-godek fb tadi, jumpa la satu post yamg membe aku tulis.. Siyes, aku rasa alasan nie la yang paling bernas untuk diguna pakai.. :D



Hahaha.. Kan logik tuh..Whahaha  ;b


Sekian
wassalamualaikum

10 membebel dan merepek:

so, terpaksa la ko terima hakikatnya yang sebenar~ haha!

jangan risau, chelsea balas dendam kat man utd balik nanti. haha

haha semua tak sabar nak raya. :D

Iq: yer la.. sob sob


Hira: haha.. tak per.. kejap jer nie.. minggu depan comeback la tuh.. hehe


Sergent: orait.. gua kasi lu handle plak.. haha

Sofea: hehe.. x sabo


Aisyah: ko mg.. smangat tak habis.. bnyk jer gambo salam perantauan ko.. hehehe

aaaaaaaaaaaaaaa..mane ade banyak..baru 2..dengki ngan aku ni..bak duit raya.. :P

aisyah: hahaha.. mana ble.. ko tak posa penoh.. hehe :p

er er...penuh la..dah dpt cuti nak buat cemana..nanti kena ganti balik owh..meh duit raya juga..haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More