LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 22 August 2011

Art-Work #1


Whaha.. OK.. Power Ranger Silver bagi salam, sila jawab yer.. Hehe

Seperti yang dijanjikan, aku nak publishkan lukisan aku tengah malam nie..
Maaf la yer kalau korang rasa tak lawa, huduh mahupun menakutkan.. Sebab mengikut kemampuan yang ada pada aku sekarang, lukisan macam nie jer la yang paling baik aku boleh hasilkan.. HEhehehe

Lukisan nie aku buat khas untuk dua bloggers yang saling bermusuhan.. Hah.. Nak tau kenapa depa bermusuh, tanyalah diorang..
Layan gambar jap ek.. :D







Hah.. Apamacam?? Segala tomahan dan komen membina adalah amat dialu-alukan.. Semua yang dah pro lukis, meh la komen sikit.. Hehehe

yang gambaq atas tuh, untuk Nad Si hantu itik, dan yang bawah plak Untuk typo Queen si Fatin.. Hahaha..

Maafla sebab aku tak kaler habis satu ketas.. Sebab?? Aku kalau melukis memang agak pandai la, tapi kalau bab mewarna memang hancos.. Penah sekali aku punya subjek Seni kat sekolah fail, sebab aku kaler tak lawa.. Damnnn...

Kalau korang nak yang warna punya, tunggu aku blaja photoshp.. hehehe.. Memang lama la kena tunggu.. Whahaha

Sekian saja untuk edisi Art-work kali nie.. Ada lagi 4 artwork, insyaAllah....

Wassalamualaikum


p/s: klik untuk pembesaran yang extream.. Siyes


8 membebel dan merepek:

giler!!!!!!!!!!!
hahhahahahhahha

hahaha. tak menahan ada azri kat blakng uhhh. haha.

btw, thanks dzarief. haha

Gedado: hehe.. masyehh..


Fatin: whahaha.. saja ja.. x suka bgtau yer..


Kitty: erkk.. retiss datang komen.. hehe

inilah orang yang panggil cik pulau burger yer???

hahahaha..
lawak r gambar itik kuning tu..
KAH 100x..

Ck Pulau Burger.. hehehe.. opps.. terkantoi.. wahaha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More