LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 31 August 2011

Raya Kedua

Assalamualaikum

Menu hari raya pertama:-
LEMANG, KETUPAT, RENDANG, LEMANG, RENDANG, KETUPAT, KETUPAT, KETUPAT, KUIH RAYA, KETUPAT...oppss.. ter-Caps Lock plak.. hahaha

Kalau menu raya kedua nie sama jugak, memang aku stat moto, lari pegi makan kat kedai ler.. Huh.. Muak kot.. Kempunan memang ler, tapi kalau dah dua hari makan benda yang sama, memang tak mampu la aku.. ~~

ingat nak tengok kat tv3 smalam, tapi bebudak conquer tv, tngok katun.. adeiii.. Terlepas la..


Hari nie jugak, negara Malysia akan menyambut hari merdeka.. tahniah diucapkan kepada semua penduduk Malaysia umumnya, kerana telah berjaya mengekalkan keamanan negara dan mempertahankan negara daripada dijajah semula buat kali ke-54 berturut-turut.. Good job everyone...

Suka dengan video terbaru Mat Luthfi, Made By Malaysian tuh.. meang terbaik lah.. Double Thumbs up..
Apel !! Adik ko ada masuk tak dalam video tuh?? Hehehe..



Sori la, dua tiga hari nie aku rasa smua entry aku memang agak ke-sampahan la.. Pengambilan ketupat dan lemang secara over telah menyebabkan otak aku kurang produktif, lembab dan tidak waras.. Haha..

Sekian dulu,
Siaran lansung dari Kg Sempeneh (baca: spain-eh)
Wassalamualaikum


p/s: menaip dalam keadaan yang super mengantuk, tapi tak dak tempat tido.. Heyyy.. Tido berbantalkan tangan  jer la

8 membebel dan merepek:

ada ke kedai makan buka hari raya ni..? hee..kedai mamak ada la bro..

takde menu lain ke? hahaha..ksiannyer la..:p

Ade la kedai yang buka raya ke 2..

eh, eh ? salahkan ketupat pula ? haha, nak nasi dagang datang rumah aku esok. muahahaha

Ade ke salahkan ketupat lemang hahaha. Kemain raya

Smlm kan xtau cite tu kat tv3 sbb tekan info kat remote astro ckp cite lain, tu yg xtgk. Pas tertekan tv3 blk br prsn yg tu cite nurkasih. Wuwuwuwu

Hahaha nak gak eh msk top 6. Top 10 bole x? =)

Hihi

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More