LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 22 July 2011

Segmen : Jom Kongsi Entri

Assalamualaikum

Banyak betol blogger buat segmen smalam.. huh.. Tak menang tangan nak menaip entry nyer..
Kali nie nak join segmen KizMyself plak.. Nak join pegi curik pensill kat gambar tu.. Hehe


Entry yang paling hangit semenjak penubuhan blog aku nie ialah:


Entry tuh dah diview sebnayk 100+ kali.. Wah.. Best2..Hehehe


Sekian.. happy reading
Wassalamualaikum

6 membebel dan merepek:

Nad: trimas la~~ sanggup retis singgah blog hampeh kiter nie.. sedeyyy + terharunyewww~~

ramai nye pakwe lisa surihani nih kihkihkih

btw dtg dr segmen yg sama :)

APA !!.. dia ada banyak pakwe ker?? patutla.. dia senang2 jer break ngan aku.. sob sob

*persan nak mampos*

hahahaha. lisa tu kakak ipar saya la zuhdi. sorry la. takde peluang da ni. hahahah.

Cik Kiwi: APA !!.. Kezutan demi kezutan aku dapat nie.. Dia dah kawin.. owh no.. aku kapel ngan istri org ka?? AHahahah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More