LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 11 June 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Assalamualaikum  dan Salam 1 Malaysia

Dua tiga hari asyik join segmen orang jer.. Maklumlah blog masih hijau kan, kenalah panjat pelan-pelan.. 


Segmen kali nie adalah "JOM KENAL BLOG SAYA "klik untuk join

Apa yang korang perlu tahu pasal blog nie ek?? OK camni lah.. Aku senaraikan kat bawah,
korang bacelah yer ..

#1 Blog ini mula diwujudkan pada pertengahan bulan April, sewaktu study week untuk 
     peperiksaan akhir semester 4..

#2 Pada ketika menulis entry nih, jumlah follower adalah 67orang sahaja.. kalau sudi 
    follow la yer.. (^^)V

#3 Blog ini bukanlah blog yang berunsurkan diari, ilmiah, info, tutorial, atau 
    keagamaan..Tetapi adalah blog yang mengandungi senua unsur itu.. Nampak tak 
    header tuh, "blog that include everything" yang bermaksud "blog yang mengambil 
    kira semua perkara".

#4 Kerajinan menulis entry: minimum sehari sekali , tapi selalunya mengikut kesukaan
    hati dan kuasa pemikiran..

Itu jer lah kot.. Nak tahu lagi tanyer jer la.. Tinggalkan komen, konferm dibalas..

Owh lagi satu, blog nie dah pernah disinggah oleh LISA SURIHANI tau.. Kalau tak percaya klik kat sini.. Dia datang menjerit dekat shoutbox aku.. Biasalakan, Lisa tuh dulu jiran belakang rumah aku dulu.. Memang rapat  punyer lah.. 
nampak sangat menipunyer..

Sekian 
Wassalamualaikum

8 membebel dan merepek:

salam kenal..... happy blogging ya!=)

http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

lisa ya...haha..
btw,salam kenalan blogger...^^

salam pekenalan..

no 172 melapor diri..:)

ceq follow kmu okey.. harap pasni dpt bace post2 kmu yg bezzz.. heee..:)

JOM KENAL BLOG SAYA!

miss gege: salam kenal..

en solo: wazzup bro..

zaeimah: lisa ler.. hehe.. takcayer lagi ker..

fadzmie: nanti aku terbang sana pulak..

farahin: thanks singgah n follow.. insyaAllah entry bezz2 sumernyer..

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger...semalam tak sempat nak BW..he2~

happy blogging.... (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

snggah sebentar....

klo sudi jenguk le blog sy...

http://hanisjoe.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

hai nice blog.. Apis dah kenal blog di sini.. JOm kenal yang disana hehe

JOM!! nak tukar link??

http://haffizmohdnoor.blogspot.com/

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More