LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 30 October 2011

Lagi ArtWork: Jue and Hanie

Assalamualaikum dan Hello

First and foremost, aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kat member-member bloggers yang datang mengutuk blog aku semalam.. Ishhh.. Bukan mengutuk la.. Kritikan membina la kan... Hehehahe.. Alah, pasal wajah baru blog aku nie.. Arikato kozaimas....

As promise, today aku nak tayangkan gambar yang aku lukis pakai tangan sendiri, bukan nya tangan member, mahupun angan robot.. 100% tangan sendiri..

Sebenarnya, dah lama janji ngan seorang blogger nie, yang nak lukiskan artwork untuk diorang... Dan masa pembikinan nya pun agak lama sebab nak cari references dan style yang sesuai.. Disebabkan blog nie ada dua penulis, so munkin agak susah la kan..

Nak terjah klik kat header bawah sini orait...






Okeyh.. Main topic.. Jue ada request, nak gambar dia ngah main game, dan untuk Hanie nak gambar tengah layn K-Drama.. Aku pun lukislah.. Tapi tak dalam satu ketas.. So aku wat lukisan ketiga, tapi nie guna imiginasi aku sendiri..  Aku lukis diorang tengah COSPLAYing.. Hahaha.. Kira nie gambar diorang dalam Kawaii version la (cute version)...

Okeyh Layan gambar lu.. Lalalala

Bersinar-sinar jer matanya tengok K-Drama ek.. Haha


Jue ngah main game sampai jadi super saiya... Siyes semangat.. ;p

Jue ngan Hanie ber-cosplay (Kawaii version)

Amacam?? Ok ke tak?? Kritikan please.. Hehe

Sapa nak lagi?? Meh habaq kat cek naa..

Sekian dulu.
Wassalamualaikum


p/s: komen banyak-banyak tau.. hahahaha..;p


13 membebel dan merepek:

wahh comel!.anda berbakat. hehe

gmbr nengok kpop tu cm pelik je..hehee

dasyat giller...main game smpai jd super saiya..

btol2..setuju2 gambar 1 tuh agak pelik...


aku suker yg gambar ke3...kiut !

ko mmg bbakat ;)

Erk... Agak pelik la jugak kan... Haha.. Korang cakap camtu baru la aku prasan.. well.. :p

hahaha cute gilerrr..nak jugak!
lame menyepi kannn ^^,

gelak tegolek aku gelak tgk pix 1 & 2.suka suka.comel je aku rupanya tgk k-drama.

pix 3 kawaii ne. kamsahamida Dzarief Zuhdi sshi.

jue is getting better pas aku bebel sploh ribu kali minum 100+ byk2.

pastu dia takut nak kene stay kat ward dia paksa jugak minum byk then bacaan darah dia dah ok.

1st time maisini..salam ziarah... u gotta skills there..acece spe aku nk kritik..syabab like yor works..ur really talented..

CK: agak lama kan... hehee

Hanie: haha.. welkem... hope Jue get well soon....


Syabab: arikato... thnx for following me.. :D

nak jugakkkk...... heheheh..


cute seyhhh.. pndai ko lukis.. :)

weewuuuu
junior aku ni mang kretip
suke lah
comei sgt
hehehehe =]

hahahahaha. penat dah gelak ni ha tengok gambar tu. macam-macam. berbakat juga eh main lukis-lukis? huhu. cuba try saya pula :p

comey3.. nak satu lukis2 camni.. ! hahaha.. :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More