LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 1 September 2011

PageViews 100+ Walaupun Tak Update Blog

Assalamualaikum

Perghhh.. Tajuk nak hot jer.. Bajet retiss la sangat kan.. Padahala entry agak rubbish la jugak dua tiga ari nie.. Hahaha..

Tapi, walaupun entry sampah, ada jugak orang mai singgah blog nie.. Alhamdulillah.. Rezeki Allah..
Tapi kebanyakan mereka yang mai blog aku tuh pun bukannya sebab entry aku best ker, entry aku kontroversi ker..  Tapi sebab satu entry lama dalam blog nie.. Cer korang skroll ke bawah, tengokentry terhangit aku.. Nampak tak?? Tiga-tiga column tuh, yang paling atas skali tuh, kan semua entry yang sama..

Apasal ek??

Setelah disiasat, tempat aku mendownload power rangers tuh tengah system down.. Tak bayar sewa domain.. Hahaha.. So, yang google search keyword syok.org tuh akan datang la blog aku nie.. Mesti depa kecewa kan, sebab nak download citer best-best, tapi terpaksa TER-baca entry karut aku.. Hahahaha.. Maap zahir batin yer.. :p

Tak per.. Lepas raya nanti admin repair la yer.. Sabo-sabo....


p/s: idea tak dak.. laalalala ~~~


10 membebel dan merepek:

pergh!! mantop. aku pageview tak update memang below seratus. lol

hahaha.. nie kira SEO kan?? haha.. untungla blog aku.. :D

bukan ke ni dah publish? update balik eh? huhu

ada ciri2 blog retis. tak lama lg ni. update je slalu..hehe

cepat amin kan. :)

pergh! aku x update, xde orng nk visit pun.. huhu

hahaha retis dlm diam la ni kan
kemain... hihi

Hira: mana ada.. nie entry fresh kot.. hehe


Asyraf: ainn ya rob... XD


Saizuan: alah.. ko blogger retiss.. skali update beriban trafic.. aku jer kna update tiap2 hari..wwuuu

Jue: mana ader.. retiss dalam bising la.. haha


Aku: untung la an.. lalalala ~~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More