LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 22 July 2011

Mintak TOLONG !! Nie Benda Apa??

Assalamualaikum

Sbeloom maghrib tadi aku sempat balas2 komens dan jengah blog lain.. Tapi pelik, sesetengah blog yang aku bukak tadi ada kluar benda nie.. tengok gambar..Benda pa ek?? Virus ke laptop aku nie.. Dah dua tiga kali jadi..

klik untuk besar cam atromen


Please please.. Ada sapa2 nak tolong ceq?? Ceq tak ketahuan nie.. Wuuuu



p/s: opps.. termasuk skali header Syaimz.. Terpromote secara tak lansung.. Ngee

34 membebel dan merepek:

haha. aku tak tahu pasal virus tu. tapi aku tau tu header syaim.haha. market tetiba

tu virus ker ??
ninie rasa tadi masa bw ninie terjumpa gak bnda ni sekali jer..kenapa ye ?? roger2 ye nanti ?? :)

ye! saya juge melaluinye..nape eyh?
adohai...

fatin: sajer nak marketkan syaimz..

ninie: ntahla.. nnt kalau dah ada info, aku roger.. :D

aimie: aik?? sronok plak dapat bnda nie.. Suker dia ek.. hehe.. ntahla.. Detective conanabil akan menyiasat

ha..dah terjadi kat beberapa blog yg saye lawat..dh cancel, masih lagi degi..haisshhh

Miss Soly: tu la.. katanya blogger yg join emgblogger.com jer kna camnie.. blog saya takdak kan??

Nizam: haha.. problem yang bermasalah nie.. sama2 la cari solution dan penyelesaian.. hehehe

hahahha!!!!!!!!
part terpacak muka syaimz tu seyes lawak!!!!

woi syaimz!!!pegang gitar...
tp bukak blog ko x kuar2 lgu pon..
kih3

macam ni ke?
http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/07/nuffnang-da-pulih-tapi-gengblogger.html

huhu. .tula, aku pun salu jadi cmtu weh. aku ignore je. .

Nad: engko nie.. abaikan syaimz tuh.. aku tanya benda lain la... Hadoii


Apel: yer la kot.. sama ja.. cancel jer bila kluar bnda tuh.. ~~

haahhaha!!!
eh sory2..
nad pon jd cmtu ar..
bila bukak blog Nizam Ijam...
ce ko test...

Nad: eh eh..rajin plak ko datang 2 kali ek.. hehe.. tau.. nizam nyer blog pun da.. kak sunah pun ada gak.. cer tengok.. :D

eh, yeke..
jap ek..
kang dtg blik..huhuhu

Nad: rajin bebenor komen banyak2 ek.. Hehehe.. bagus2 datang la lagi..lalala

betol tak?? kak sunah pun ada kan??

tah..nad x cek lg...
td iron baju nk g kenduri...
blik kenduri kang nad tgk..hahahah!!!

jangan lupa bungkus satu talam lauk untuk aku..hehe.. anta pakai pos laju.. esok konferm sampey..:D

buang apa2 link berkaitan gengblogger.com.. bila website gengblogger tuh dah pulih, pasang la balik.. hehe~..

jadi jugak..kat syaimz pnya blog jugak..still no soltn??

Gary: yer la.. aku rasa sapa2 yang ada widget berkaitan ngan gengblogger jer kena..


Iela: syaimz tuh mmg pembawa penyakit dan wabak bahaya..hehe

nad: pengomen tegar kat blog plak.. ahah.. slalu kat fb jer,, bagus2.. dah berkembang maju itik kuning perak nie..hehe

gengblogger pun ada mcm ni..kena masukkan username & password..cancel je la :)

Elih: yup.. dah tau skank.. thx :D

Nad: yer la..dah paham.. nnt aku slalu singgah blog kuning komen berkali2.. sebagai tnda penghargaan membuak2 aku..hehe

eh, x yah susah2....crik shoutbox x jumpe..tu dtg sini..lala~

Nad: ish2 .. tu ada jer kotak mnjerit kat tepi tu.. ala takpa la.. x susah pun.. sronok kot menyemak comment box org..lalala

nad ni menyemak lah yer???
xnk dtg dah!!!!!


itik terbng kmbali ke goblet~

Nad: itik mana da menyemak.. best la kalau itik komen2 sini :D
aku jer yang nak menyemak blog orang.. jgn l;a terbang.. wuuu

hahahhhahah!!
tau pon sedih..
hahahhaha!!..

bangga retiss dihargai..
lalalalala~

mesti la sedeyy.. bukan senang nak mintak blog retiss datang komen sini.. Sergent pun dah tak komen2 skrang.. sedeyh tau..wuuu

yeke..
haishh!!!
mmg nk kne keroro tu..!!!

Itik: ye la.. x salahkan dia.. maybe dia sibuk melayan peminat2 dia yang beriban hituh..haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More