LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 9 June 2011

Sergeant Keroro Cari Krew Baru

Assalamualaikum..


Dua tiga hari ni banyak betol blogger2 buat segmen/bloglist.. Abang Ben lah, Belog MTT lah, Fahmi di Sini lah,Sembang Kemas lah.. Skrang nie Si Alien Hijau ni pun nak buat jugak..Dia nak cari krew-krew baru untuk join dia takluk bumi nih.. Hehehe.. Aku pon join jer la.. Simple Pimple gitu.. Nak info lebih-lebih klik sini


Sarjan Keroro dan Platun nya yang hebat.. Layanz


Erm Sergent.. Aku tak buat lagi la bloglist.. Nanti aku dah ada aku konfem letak hang dal list.. Top skali.. Hehehe.. 


Wassalamualaikum

3 membebel dan merepek:

hahaha, orait!!

thanks join bro.

gunpla jom :P

haha.. tak habis2 meng-ginpla.. Jom ler.. Aku ok jer.. wakaka

macam mana nak tag orang dalam entry dan komen ae??sy blogger baru nak blajar..
lagi satu,macam mana nak buat ada link pada gambar?:)
tq:)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More