LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 18 June 2011

Ayah Aku Adalah Ayah Aku

Assalamualaikum

Sebelom apa apa nak tanya korang.. Dah join bloglist sembangkemas and sergent keroro?? Belom.. Cepat2 la yer.. tempat terhad..haha..

Ok.. Nak join segmen Met Bujang pulak lah harinie.. Kali kedua join segmen dia.. Nak join jugak?? Klik gambar kat bawah..


Ok nie la gambar yang aku pilih


Kena bagi gelaran untuk ayah aku pulak dah.. Takpe.. senang jer.. gelaran ayah aku adalah:
" Mr. Police Officer"

Sebab apa?? Sebab ayah aku kerja polis la.. Haha
Dah menjadi kebiasaan manusia, bila aku bagitau ayah aku polis, mesti nak tanya pangkat apa kan? Ok.. Ayah aku skrang berpangkat Chief Inspector.. Department?? Aku pun taktau.. Yang last aku tau dia dulu bahagian narcotic (dadah ).. Dengar dah tukar.. Aku pun malas nak tanya.. Bukan tak kesah, just tak nak masuk campur.. Haha

Ok.. Nak tag orang pulak.. 

Sekian
Wassalamualaikum

8 membebel dan merepek:

Thanx bro haha hmm gambar xkeluar pon macam mana aku nak tengok hihi

btw, Thanx join !haha

hi anak MR. Police Officer hahaha

haha, sama la ayah kita :P

ayah aku pangkat rendah jek, lanskoperal XD

waaahhhhh...thank you so much zuhdi....superb!!
tak sangka lak komuniti blogger ni semua baik2 dan tak lokek langsung.
hahaha..mata lebab bukan sbb botox..tapi sebab mata ada eyebag..ahhaha

segent: aik?? anak sergent bapak lanskoperal jer.. hehe.. bagus2.. anak lebih baik dari bapak.. itu yang kita nak..haha

mata lebam: haha.. ingat ker sebab botox macam kim kardashian tuh..hehe.. OMG !!

mesti garang en? uuuuu..takot nak bermenantu.kehkeh

apel: garang dia ada time2 tertentu ja.. contoh bila kami adik bradik gaduh, dia pon join skali gadoh..haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More