LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday 15 June 2011

"[Games] Umar, ini jawapan aku!"

Assalamualaikum.. Jawab.. Tak jawab dosa..

KOrang tahu kan games yang dihoskan enUmarFaruq kan.. Tak join?? Rugi seribu juta rugi woo.. best.. Main teka-teka.. hahaha..

Ok... Ada dua fakta mengenai diri aku..

# 1 : Aku suka tengok crita GLEE

# 2 : Aku suka tengok crita Nora Elena

****
****

Ada dua tiga orang jawab yang aku layan crita elena tuh sebab rancangan tuh dah jadi kegileran org ramai skrang nih...

Dan ada jugak yang kata aku budak kedah mesti ganas dan macho, so layan GLEE.. Layan glee pun ganas ker.. Bukan musikal tv show ker.. HAha

Sebenaqnya aku tak penah tengok.......... NORA ELENA lansung.. Wakka.. Aku tak suka crita romatis-romantis gituh.. Kalau AdaMaya aku layan ler.. Sebab awek aku belakon kan.. Haha

Aku layan GLEE sebab banyak lagu2 best yang  diorang nyanyi time show tuh.. Tu jer.. 

So sapa yang jawab ngan tepat dan betol, tahniah anda telah memenangi sebuah set buih2 sabun buatan sendiri..hahaha...
Sila claim hadiah anda di kaunter pertanyaan Giant Sungai Petani yer.. wakakaaka

Sekian
Wassalamualaikum

4 membebel dan merepek:

hahahaha aku kowt yang cakap budak kedah xlayan nora tue haha dan betol cakap aku.. Boleh jadi prof B dah nie hihihi

Yeayyyy, aku betol lagi. Hahahha. Aku memang Pro la kalo bab teka2 nih. =)

tahniah pada enBujan dan MrsFarhan.. Korang nie mutant jugak ker... haha

hahaha!aku sangat hebat meneka..=P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More