LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 26 June 2011

Kelajuan Rendah Yang Membunuh

Assalamualaikum
Sehat?? Happy ker hujung minggu nie? 

Untungla kalau korang happy jer.. Aku dah lesu dah nie.. Bukan sebab banyak main atau banyak berseronok, tapi sebab takdak apa2 nak buat.. Whaaa.. Bosan nak mampos..

Ingat nak praktikkan tips-tips dari Syafiq Naim, tapi tak dak mood plak.. Hadoi.. Hidup malas, mati tak mau.. Camtulah manusia kan..

Semua kemalasan dan kebosanan aku sekarang nie berpunca dari satu benda.. Layan gambar kejap..



Benda nie lah yang meng-down-kan hujung minggu aku skrang nie.. Damnn..
Munkinkah intenet aku slow disebabkan banyak tengok video-video Maharaja Lawak.. Yer la, asyik tengok Sepah dengan aksi semput nya.. Munkin kesemputan tuh dah berjangkit ke P1 WiMax aku.. Damnn..

Bila la dia nak topup quota intenet aku nie?? Hadoii.. Memanjang mengeluh..

Booring !!



p/s: tiap kali bukak laptop, main Zynger Poker jer la.. Tu jer yang mampu.. Hadoii..

10 membebel dan merepek:

haha, main pes jela :P

laptop kayu bang oi.. main dota pon lag.. hadoiii

hahaha gua pn anti gile bro dgn kelajuan rendah yang mmbunuh ni ..

alif haris: tu la pasal.. damnn !!

Smiles: mana butler? haha.. perghh

biasalah tu hujung minggu pakai pape pun ttp slow kan :D

haffiz: x biasa der.. selalu ok.. terbaik bak kata boboi boy.. nie sebab quota P1 aku habis.. selow gampang

serius lembab? tak bayar eh? haha

kalau tak lupuskan je makhluk kotak putih tu.haha

takpela zarip nanti guna wifiutm kat u jela.tapi tunggu bulan 9.

guna wifiutm jam 5 pagi.cool gile time tuh.haha

Syaimz: der.. aku bayaq kot.. pakai duit sndri tau.. belom masa nak lupuskan benda alah tuh..


SK: nak tunggu bulan 9 sempat korang datang rumah aku kenduri tahlil dulu.. aku time tu dah mati kebosanan tau dak..haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More