LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 24 June 2011

Segmen: Dia Maharaja Lawak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Korang nampak tak gambar kat bawah nie?? Korang nak tau segmen apa yang aku join?? Baling tetikus korang kuat-kuat kat gambar tuh..
Hari nie hari Jumaat, tanggal 24 Jun 2011, bersamaan dengan 22 Rejab 1432Hijrah.. Malam nie, kul 10malam, Maharaja Lawak final stage akan ditayangkan.. Siapakah yang akan menang ek??

Mengikut pandangan saintifik aku, aku rasa Si Semput and The Geng akan menang la..Sapa Si Semput n Geng?? Nie gambar diorang


Ling, semput la.. Whaaaa...

Hahaha.. Memang tak bole blah la.. Manisnyer Kurma nie.. Hehehe..
Depa nie jugak adalah peminat tegar Dafi, baik punyer..Jadi, penyokong-penyokong Dafi mesti sokong depa nie jugak kan.. Hehe
Lawak diorang nie memang tip top la, senang faham, senang crita diorang nie memang marvelous lah..

Walaupun aku tak dapat tengok live malam nie, x per.. Aku sabaq jer.. Esok lusa aku download full episode.. Sob sob..

Ok..  Nak pi sambung tido.. Cau cin cau ar...

Sekian..
Wassalamualaikum

10 membebel dan merepek:

Thanx join haha Bapak ganas sampai nak maen baling mouse pulak adehh sakit kepala aku kah3

kita geng... sokong sepah.. go sepah... !! hihi~

Bujang: haha.. welcome bro.. Sori la terbaling sampai kena kpala kau.. makan panadol yer..hehe

Farah Amira: yeah.. gua sokong sepah..haha


Izzat: lets go..

yeaah...go sepah!cheqwa pon suka sepah...! ;D

Cheqwa: Yeah.. go sepah go sepah.. :D

jom tengok aq support sape

http://azrijohan.blogspot.com/2011/06/seriusdialah-maharaja-lawak.html

malam penentuan...siapa akan menang ML 2011? (^^,)

kita geng... go sepah.. give me 5!! haha~

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/segmen-dia-maharaja-lawak.html

awak,geng kita menang la awak!hikhik..
http://metzbujang.blogspot.com/2011/06/said-promosi-blog-segmen-dia-maharaja.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More