LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 14 June 2011

"[Games] Fact and fake!"

Assalamualaikum
Harini aku nak join satu games yang dianjurkan oleh en UmarFaruq.. Senang jer benda nih.. Kalau nak join jugak korang klik kat sini dengan kelajuan Ferrari Enzo..

Tapi tarikh tutup harini, 14hb Jun.. Jadi, cepat-cepat la yer..
Kena tulis dua fakta tentang  diri aku : Satu fakta betul dan satu fakta yang salah..


FAKTA # 1
Aku suka tengok crita GLEE
FAKTA # 2
Aku suka tengok crita Nora Elena
 

Kalau korang ada kuasa sehebat Profesor Xavier, cer ar teka.. Pakai la cerebro korang tuh.. Hahaha..

11 membebel dan merepek:

tak perlu cerebro pun aku dah tau fakta 2 tu betul.. hahha.. sbb kwn aku cakap kalau tak tengok cerita Nora Elena korang dikira tak normal.. waakakka

haha.. yer ker.. seriusly.. ermm.. jgn menyesal tak pkai cerebro tuh..hahaa

eeeemmmmmm.... fakta 2 betul!! semua tgh angau tgk cete tu skrg....haha

cuma dua orang dari empat orang berjaya jawab ngan betol..haha

ada bezaka aku bgtau camni?? erk/.. hehe

aku rasa no 1 GLEE sebab apa ? sebab hang orang utara kan lelaki pulak tue haha xkn layan nora gak kowt hihi

Met Bujang: ye tak ye kan.. munasabah jugak sebab kau tuh.. tapi I dunno.. BA yg macho tuh pun layan jugak.. IR pun layan gak.. wakaka

amalina: betol la kot.. ntah.. musykil plak.. haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More