LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday 20 June 2011

Aku Nak Jual Tiket Arsenal vs Malaysia. Korang Nak Beli??

Assalamualaikum

Sapa sini minat Arsenal?? Benci ker?? Alah, jangan camtu.. 
Aku ada barang baik nak jual nie.. Aku baru angkat 8 tiket ArsenalvsMalaysia tengahhari tadi.. Haha.. 

*
*

Gurau jer ek.. THIS ARE NOT FOR SALE


OK.. Untuk membuatkan korang jeles, aku nak tunjuk gambar tiket-tiket tuh.. Hahaha..


Kalau aku betol-betol nak jual, korang nak beli ka??
Mampos aku kalau membe-membe aku baca nih.. Haha


p/s: wei aku takdak tempat nk tidoq kat KL nanti, sapa-sapa nak tumpangkan aku?Hehe

6 membebel dan merepek:

haha, aku tak beli lagi tiket chelsea. tak tahu nak duk mane :P

hg mmg cari nahas kalau jual! hahahaa

demm~~bak la sini.,satu,.satu je pon,.=p

Sergent: WOO.. CHELSEA..boo..Haha
Chelsea x best la..BOriNk

Eda: kalau tawaran tinggi aku jual hg punya tiket..haha.. adik hg x pa.. dia boleh ikot..hehe

Nurul: Waka.. Nak ker?? Kena tanya pengkomen kat atas tuh, si eda tuh..haha

perghhhh~ byk gila tiket nk gi tengok bola.. =.=

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More