LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, 8 June 2011

BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

Assalamualaikum

TORA datang lagi dengan mainan baru.. Erkk.. Silap daa.. Abang Ben punya segmen la yang datang lagi.. So, nak join cam besa la yer, klik kat sini




Ada bran?? Mai la kutuk blog aku yang ntah aper-aper nie.. Dialu-alukan.. Jangan segan silu kucing siam baru beranak yer.. Jadilah harimau yang baru melahirkan anak,,, Terkam jer !!

Ok.. Malam nanti gaduh yer..Hehe.. Nak pi sambung tolong sepupu aku punya kenduri.. Weee..!!

Wassalamualaikum..

5 membebel dan merepek:

gundam aper nie?? tak main la benda2 budak2 nie..Hehehe..
Apasal sergent?? X paham ler..

owh.. Ok.. Thank a lot MTT..
Alamak.. Kena sedia dikutuk la nih.. Warm up dulu.. Hehe

Kunjungan balas :)

Hmmm,secara keseluruhan oke je.
Tapi sy rse yg blog archieve tu la.Cbe try dropdown punya.Lebih simple.
Tu je~

p/s :Ni pendapat sy je eh :).Jgn marah :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More