LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 14 June 2011

Aku Dating Ngan Lisa Surihani Esok .. Yeaa..!!

Assalamualaikum

Knapa tak caya?? Ler dia yang ajak date.. Serius.. Tak  mohong.. 

Yer la, dia kan penah datang blog aku.. Tak caya jugak.. Tuh ada kat sidebar tuh.. Post terhangit lagih..

Ok fine.. Nak tengok invitation Miss Lisa?? Kejap nak paste ngan gam buatan sendiri


****
****
****


nah.. layan jer la gambar nih..



Kan aku dah habaq.. Dia ajak aku gi JJ Midvalley.. Walaupun aku dok kat Kedah nie.. Terharu beb.. (><)

Esok korang jangan kacao ok.. Aku nak date ngan Miss Lisa sorang2.. wahahaha..

Sekian..
Wassalamualaikum

p/s: gurauan semata-mata.. tak dak kena mngena ngan peminat lain mahupun Yusri KRU.. Opps

1 membebel dan merepek:

cis.. aku pun tertipu jugak.. ahaha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More