LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 9 June 2011

Aku Dah Sedia Untuk Dikritik dan Mengkritik

Assalamualaikum

Tadi Si Manis MTT komen kat blog aku.. Dia kata link yang kiter post kat komen box BA dah diupdate dan dimasukkan dalam list kat Blog Belog MTT


So, malam nanti aku nak gi jalan-jalan kat blog2 yang ada dalam list tuh.. Nak kritik2 sambil tambah kawan..
Yang lain tu pun datanglah kutuk blog aku nih.. Jangan segan silu ok..

Aku yang no 205 tuh..wakakaka
Wassalamualaikum

4 membebel dan merepek:

ermmm.. simple sja blognya..

~203

mizz_ainaa: simple sangat ker?? Tu ler.. Nanti ingat nak renovate skit.. tukar background and buat bloglist..InsyaAllah

hehe cik suha tak join pon (^_^)
tapi cik suha tetap nk dtg terjah
cik suha blog yg simple sbb blog cik suha pon simple gak

keep blogging!

Cik Suha: Simple is better kan.. Heheh.. Terima kasih datang jengok..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More