LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 17 June 2011

" Segmen Blogger Kental "

Assalamualaikum..
Dah join Funny Friday?? Meh like page nie..
Segala komen bernas dan membina daripada blogger sekalian amatlah dihargai..

Nak join KLIK SINI !!!

Ok.. Going back to the serious stuff..
Malam nie sebelom kul 12 aku nak join atu lagi segmen fun oleh enUmar Faruq.. Agak best jugak.. Lain dari yang lain...

Syarat nyer simple jer..
Quoting from en.Umar's blog:  

"Buat satu ayat yang membuktikan korang ni seorang blogger yang kental.. Contoh : "Aku seorang blogger kental yang boleh mengupdate blog walaupun ketika sedang berak.." "

Haha.. Lawak kan..

Ok nie pulak ayat aku:

" Aku seorang blogger yang kental kerana aku blogger yang datang dari masa depan "

ERK !!... Logik kah?? AHahaha.. Layanzz jer la yer..

9 membebel dan merepek:

bahaya ko nieh.. datang dari mase dpn.. haha

wahhh masa depan macam mana tue ?? hihihi

haha.. itu semua rahsia.. tak leh bocor.. nnt paradoks akan berlaku dan masa depan akan musnah..haha..banyak sangat tengok tv..hehe

adess...alien ke ape nih... :p

Siti Farah: haha.. saya la moskt dalam klip video katy perry tuh..haha

aku nak gtau kerajaan malaysia aku jumpa seekor alien bebas di blogspot... :)

haha.. aku bukan alien doh.. tipu jer tuh.. kalau nak tengok alien pegi blog sergent keroro..haha

ye ke, nanti aku terjah blog dia...haha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More