LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 19 June 2011

Mega Bloglist Umar Faruq

Nak join klik kat gambar
Assalamualaikum.. Kali nie aku nak join bloglist Mr Umar Faruq plak..haha.. Biar nama blog aku menyemak kat blog dia..Haha..

Ok.. Sebenarnya aku dah dikira automatik masuk bloglist nyer sebab aku join segmen kental dulu..
Tapi takper.. Aku buat jugak.. Boleh promote kan rakan-rakan blogger lain kan..
So apa tunggu lagi, moh la kito join.. Sonang ja..
Diz is best bro.. Diz is best bro..

Ok.. Aku nak tag orang lah.. Ok tak??


Semua nie blogger yang rajin tapi followers bawah seratus.. Check out their blog ok.. Hehe

Sekian
Wassalamualaikum

3 membebel dan merepek:

hello there . ame singgah sini dari blog Umar Faruq . good luck ya . happy blogging .

have a nice day ahead ya . ohh jemput singgah blog ame ya . :))

ame: trimas sbb singgah.. nnt ana singgah blog antum sumer..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More