LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 21 June 2011

Kamen Rider x Kamen Rider OOO & W Skull # movie download #

Assalamualaikum..

Seorang peminat setia aku, Syaimz telah meminta sesuatu dari aku.. Disebabkan aku nie adalah peminat tegar kamen rider, dia pun mintak link untuk download movie Kamen Rider OOO yang paling latest..

So, untuk tak menghampakan peminat no 21 aku nie, aku bagi jer lah.. Aku cari merat-rata semata-mata untuk memuaskan nafsu serakah si Syaimz nie.. Asalkan dia bahagia.. Hahaha



Ok.. Nie link mediafire, kalau pakai IDM untuk download mesti laju..
Kredit to Mr Kuryu from syok.org

Sedut lah




Subs:


p/s: Syaimz tu cuma kawan aku dari UTM. Try la tengok belog dia.. Bezz

4 membebel dan merepek:

wahhhhhhh~ keen mmg minat KR ni time kecik2 dulu.. ^_^

skang dah tak minat ker??
sayer mmg die hard fan KR nih.. dari kecik sampai ke tua.. x penah miss.. Tau jer semua..haha

this is seriously GREAT! THANKS BROOO!!!

you best bro...hehehehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More