LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday 16 June 2011

AKU DAH TERLEPAS..Lisa oh Lisa

Assalamualaikum

kame hame ha !!
Pada ketika ini, dah empat entry berkaitan Lisa Surihani yang aku dah tulis.. Munkin pembaca-pembca sekalian mengatakan aku nie gila bayang, gila babi terbang, mahupun gila-gila remaja.. Aku paham.. Korang semua jeles kan.. Hahaha.. Gurau je ek..

Bukan aper..Aku minat ngan dier.. Biasala kan.. Cute, cntik, molek gitu sapa tak minat kan.. Hehehe
Smalam baca surat khabar Berita Harian, dah kluar dah pengakuan hubungan Lisa dengan aku Yusry..
Damnn !!.. Nak baca jugak KLIK SINI

Terlepas aku..
Takper.. Duniawi jer tuh.. Hehehe..
Kepada Lisa dan Yusry, selamat berhubungan.. Dah kawin jangan lupa jemput aku, ex Lisa.. wakaka..

Sekian 
Wassalamualaikum

5 membebel dan merepek:

retis dah kuarkan statement berani mati, haha XD

shaitt.. retis keroro datang blog aku pun dah cukup bangga tau.. haha

ahokahokahok terbatok la pulok

jangan la gelak..huhu..ngah sedey nie.. wuuuuu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More