LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday 24 June 2011

Amaran P1 WiMax : Berhenti Blogging !!

Assalamualaikum dan Selamat Petang

Harini aku dapat berita yang tak best.. Shaitt..
P1 warning aku yang quota untuk bulan nie dah habis dipakai..
Aku pikir-pikir balik.. 20 gig kot.. Ko giler ker?? Aku guna untuk apa ja.. Nak kata aku download macam nak gila, tak jugak.. Download biasa-biasa ja.. Kamen Rider, Power Rangers, Ben 10, Ultraman, Maharaja Lawak.. Tu jer kot.. Dalam rumah aku nie pun aku jer yang pakai intenet untuk mendownload.. Wuu..
 
Lepaih nie internet aku akan menjadi selow, lembab dan menyakitkan hati.. Jadi, terpaksalah membantutkan aktivit-aktiviti blogging.. Tapi bukannya bermaksud tak post entry lansung, maybe tak se-aktif sebelom nie.. Dah tak lagi blogwalking merata-rata, conteng-conteng blog orang, mahupun kacau anak dara orang lain..

Nasib awek lawa..

So, kepada yang komen-komen entry kat blog nie atau menjerit kat kotak jerit tuh, maaf la yer kalau lambat balas.. Tapi takper.. Bulan Jun dah nak habis.. Lagi seminggu dia topup balik quota P1 WiMax aku tuh..Waktu tu, modus operandi aku akan aktif semula..haha..

Sekian..
Wassalamualaikum

p/s: sebenarnya aku nie pemalas,bila intenet selow, bertambah-tambah la malasnya..haha

10 membebel dan merepek:

Itik Nad: yer la.. blog kiter nie apela sangat.. bukan blog retis awak tuh..wuuu

retis memang tak BW la kan?

nak nak retis kuning, hehe XD

kalo tenet slow sape2 pun mesti mls nak post entry ha.. blogwalking lagi la.. huhuhu..
:)

KALO FOLLOW RAMAI2 NAK WAT APE KAN??

hahaha aku smlm jadi kowt.. Lembab dari siput babi hihihi tpi harinie ok pulak

hhhuuu bila tenet slow..mmg menduga kesabaran!

p1 bagi diskaun kat aku rm150 je.HAHA

terbaek.

SK: Perghh.. Untung la.. Keja bro??

owh sama la dgn kita.. pakai P1 jugak.. dah bpe kali exceed limit.. sabar je la pastu internet jd slow gilerr...

Misz myza: betol2.. tak suka bila tene selow.. mmg down to earth la..
XD

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More