LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday 21 June 2011

Cara Paling Cepat Mendapatkan Follower

Assalamualaikum

Korang tahu tak? Aku dah jumpa rahsia macam mana nak dapatkan banyak follower.. Kalau korang amalkan tips-tips yang aku akan bagi ni, 100 followers dalam sehari bukanlah mustahil.



Yer yer aku tau yang follower aku pun bukanlah banyak mana.. Sebab aku pun baru nak start praktikkan benda nie.. Tips yang akan aku bagi nie ialah penemuan aku setelah berbulan-bulan (blogging baru 2 bulan sengah) membuat kajian yang terperinci dan mengambil rujukan blog-blog otai..

Aku gerenti, tips ini adalah 100% BERKESAN..!!

Tips Meningkatkan Bilangan Pengikut

# 1:  gunakan ayat " I follow u, u follow i balik"
             -benda nie diakui sendiri oleh blogger-blogger otai seperti BA, Sembang Kemas,
               Cik Aish dll..
             -sangat efektif terutama kepada blogger baru

# 2: ugutan~~"i dah follow u, kalau u tak follow i balik, i unfollow u"
              -banyak blogger menganggap follower mereka adalah benda yang berharga, jadi
                kehilangannya bukanlah satu pilihan
              -Disebabkan rasa takut ini, mereka akan mem-follow anda balik

# 3: Spamming
               -selalunya selepas menyiapkan sesuatu entry, seorang blogger akan mempromosikan
                entrynya di laman-laman sosial terkenal, seperti friendster dan myspace.. Owh, tak
                lupa jugak diFacebuku dan Tweeeter.. Apa yang perlu dilakukan untuk menarik follower
                adalah spamkan link blog kita di coment box blogger lain.. Langkah ini seharusnya
                dilakukan bersama dengan tips no 1 untuk mendapat resul yang optimum.



OK.. Itulah antara tips-tips yang terbukti berkesan 500%.. Happy Trying !!

**
**
**
**
**

Ok.. Potong itu taik ( cut the crap ).. Tips kat atas tuh memang tak patut diamalkan oleh mana-mana blogger.. Tak kira lah samada anda blogger baru, blogger baru bangun, ataupun blogger otai.. Ia nya adalah taboo, forbidden dalam dunia blogging.. Kalau korang amalkan jugak, munkin akan ada ramai blogger yang akan tidak berpuas hati dengan anda..

Buatlah entri yang cun-cun macam Lisa Surihani, kiut miut macam Heliza Helmi, edik gedik macam Nora Danish, mahupun berinformasi macam akhbar Harian Metro.. Itulah yang sebaiknya..

Sekian..
Wassalamualaimum

p/s: sapa yang terasa jangan marah yer..

17 membebel dan merepek:

perrgggghhh!! berkesan tuuu!!

HAHAHA, tips dari retis XD

Miss MAta Lebam: baca, fahamkan, dan jadikan amalan ..haha


Sergent: caittt.. Ala.. tips dari hg lagi berkesan..aku tau

baru nak menentang pendapat kamu;)

nasib baik taik dah kena potong. haha. yang penting bagi sy apa yang kamu tulis tu bermanfaat dan menarik, lama-lama orang akan berkenan juga nak follow ;)

Stop Play Innocent, Angel.

Miss Y: yes.. totally agree with tou..

haha...macam kejam je cara dia...haha

ooohhh bagus nyerr tips kau haha Nie ke keje kau kaki ugut hahaha

alamak.. aku silap tulis lagi..hig.. bukan missmatalebam laa.. Miss Merah Laben..sori2..

Mr Bujang: kaki aku memang kuat mengugut doh..haha

Diaana: haha..berkesan kan.. Nak mintak testimoni la..hehe

HAHA lawak !
"i follow u, u follow balik!"


HAHAHAHAHHAHAH ;D

haha.. ok nnt i folou balik..ok

nk span link kat inbox ko lah..hahahha

Nad: haha.. typo.. span tu haper??

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More