LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 17 September 2011

Tolongla Buang Widget Lagu Tuh.. Rimassssss !!

Assalamualaikum

Lu per cer?? Gua orait jer.. Alhamdulillah.. Sehat walafiat.. Puasa enam pon tinggal lagi dua hari.. harap-harap dapatlah habiskan, sebelom malaikat maut datang menjemput...

Halamak.. Intro taching maching nie pehal.. Hehe.. Biasalah, dah lama tak hupdate, macam nie la jadinyer.. Otak dah bengong, sesak dengan sel-sel belajar..Acheh, budget aku nie kuat study.. Haktuihhh

Kembali ke persoalan utama, WIDGET LAGU. Adeii.. Siyes.. Nie bukan lah isu yang baru, tapi isu yang sentiasa segar meger.. Macam ikan kembung yang baru dijala di malam hari, dan terus dijual di pasar pada paginya.. Bau nya, pergh seharum harumnya, mencucuk kalbu..

google pixas


Malam nie, setelah berhari-hari tak hupdate, budget nya nak BW la dulu, nak tengok hasil tangan bloggers lain.. Nak cari ilham la katakan.. Tapi siyes, aku hampa + sedeyh + geram.. Apesall?? Pasal widget lagu tuh la..

Dalam 10 blog yang aku klik dari group-group kat FB tuh, 4 atau 5 ada pasang widget lagu.. Korang rasa aku baaca ka blog tuh?? Lansung tak.. Annoying kot... Dah la aku men blog waktu rummet kesayangan aku nak tido.. Kesian la kat dia, asyik tekezut ja dengan lagu-lagu yang dipasang kat blogs korang..

Memang betol, lebih senang kalau aku mute kan lappy nie, tapi aku nie memang dasar pamalas... Konferm tak tutup.. baik aku pangkah ja blog korang, lagi laju.. Hahaha.. Siyes kejam kan.. Ahhhh lantak lah...


Dah dah.. Gua nak pi mandi.. Mandi waktu pagi-pagi buta nie tak elok, tapi memang best... Gua penat beb main tenis tadi, yer la dah lama tinggal.. Lagi dua bulan SUKAM dah nak start.. Kena la turun training slalu..

Sekian dulu.. Esok lusa gua hupdate lagi
Sayonara amigos
Wassalamualaikum


p/s:tajuk asal entri nie sbenarnya "Buanglah Widget Tuh Sy***l" tapi tukar.. Kasaq kan.. Hahaha

22 membebel dan merepek:

haish..kalo tjuk asal tu..
sentap nokk!!!!

yep. setuju. Kalau blog lambat load, siap dengan lagu, effect melambak2.. memang kompom aku tak jenguk dah. Setakat pangkah, pastu BW kat lain. Kalau nak dengar lagu, aku rela pasang kat pc aku sendiri, dengar untuk diri aku sendiri hahaha kalau nak bagi org dengar lagu kat kita pasang tu, review kat blog, cecite nape lagu tu best n nape kite patut dengar. baru la betol... kalau gitu, 5's kan blog korang yekkkk

setuju!
kte pon da baung bnd alah tu...

segar meger punn bolehhh. haha

okay agaklah. aku dah la suka pakai headphone maximum volume headbanging layan lagu sendiri. sekali bukak blog ada lagu.bercampur baur. pehhh, berderau darah. sakit hati pun ada.

lagi bengang elok elok lagu aku, boleh tercampur kpop punya lagu pulak. tu memang jahanamm. HAHA

p/s : sentap mak noksss kalau kau letak post title asal. hah

haha..same lorr aku. xsuke dowh lagu2 nih.

agak annoying kot ada lagu2 ni..hee~

As Salam,

haha~
wyna pun ada letak lagu dlm blog..
tp mmg ramai la komplen lgu blog bisingggg!!!
so,bila tgk en3 ni..wyna akur la..
wyna buang keyh! ;p

dulu ada pasang tp bila g blog lain yg ada lagu jgk, sgt annoying..terus buang!! so tak yah la pasang lagu, kdg2 lagu ntah pa2 tak kena ngan tema blog tuu... :p

mmg x suka blog yg ada lagu..kdg2 boleh terkejut dibuatnya -.-'

betul2..tak perlu la nak kasi tahu semua orang lagu feberet kan...

hehe..sama la..klu ada lagu, aish pun akan pangkah gak blog tu..adess..penuh keterpaksaan..;p

Nad: agak menyentapkan kan.. hehehe.. nasib aku nie prihatin.. hohoho


Azizan: kan kan.. hehe


Acid: a'ah.. lagu kat lappy sendiri lagi best.. layanzzz

Eyqa:haha.. bagus2.. hehe


Fatin: ko lagu nasyid pun nk headbanging.. pe cer?? hahaha


Gedado: memey ramai tak suker.. lol

Ezad: annoying kot.. ohohoh


Wyna: okeyh.. sori yer klu tersentap.. tapi siyes, klu x dak lagi best blog tuh.. hehehe


Ummi: a'ah.. nak tema blog, expresskan kat tulisan jer.. hehe

Miss Soly: banyak yg x suker.. tapi nk wat camner.. ramai degil


Katy: a'ah.. takezut boboi tau.. hahaha


Ayuni: yup.. simpan la.. dengar sowang2.. hehe

Cik Aish: yer la kan.. ntah apaer2.. slalu newbies la nie.. gedik skit.. hahaha

hahahahha
sunngguuhhh die geram dgn belog berlaguu yeee
kikiki

Bz study eh hihi bgs2. Aku x ksah org ltk lagu yg ptg ada button stop pastu blog tu x brat else aku X kan. Tp kalu org tu org pkomen ttp blog aku, aku akn ttp mata =)

hahaha..hampeh je komen si Jue.

kepada pengguna BB memang la berat blog berlagu tu. tapi pengguna fix line memang la laju.

so depend pada ISP masing masing.

kl blog yg letak lagu yang aku suker...boleh tahan jugak la nak layan....cumer agak x leh tahan nyer...bl aku stay up mmlm siapkan keje....pastu kjap2 blogwalking....then, ttiba lagu bbunyi dgn kuatnyer.....tkezuttttt den!!!!!!!!!!!....aiisshhhhh....so, katakan tidak kpd pasang lagu2 di blog !!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More