LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 23 July 2011

Kreatif Bersama Sergeant Keroro

Assalamualaikum

Wahh.. Segmen kedua dari blogger retiss tanah air, bakal penakluk bumi yang tak munkin terjadi, Sergent Keroro.. Wahahaha..

Sebenarnya aku dah lama nak join segmen nie, tapi idea kreatif aku untuk minggu nie memang tandus la..Lagi-lagi hujung minggu camni.. Kering kontang..  Ingat dah malas nak join, siap dah bagitau sergent gih yang aku tak dapat nak join..

Memang diakui aku nie bukanlah seorang yang kreatip macam Isaac Newton mahupun Graham Bell.. Kalau epal jatuh kat atas kepala aku, takkan kluar la teori graviti, padahal aku akan maki epal tuh sebab buruk dan jatuh terlalu awal.. Kalau tunggu aku petik baru best kan.. Hehe.. Ter mengarut sudeyh.. Ok la..

Setelah aku ibai 12 keping biskut Cream-O seorang diri sambil duduk menatap skrin laptop nie, tetiber idea datamg.. Erm magis munkin.. owh.. Khurafat semua tuh.. Ok jom stat bersegmen.. Sori intro panjang bebenor..

klik untuk ke blog sarjen




Aku kena buat dialog antara domo ngan danbo.. Mana satu domo ek?? yang ada taring tu kan.. hentam jer la..

Domo: Yeah. !! Singapura menang.. HAHAHAHAHA
Danbo: Huh?
Domo:  Ko pesal muka blurr jer?? Ko tak layan bola ker??
Danbo: Bola.. Bole la.. Malaysia kalah kan.. Brapa skor??
Domo:  Hahahaha.. Malaysia kena bantai 5-3.. Singapura terbaik..
Danbo: Ala.. Skit jer.. Boleh kejar kowt..
Domo:  Hek eleh lu.. Kecik besear kecik besar jer gua tengok lu.. Gua tau la lu orang Malaysia..
Danbo: Yer la.. Aku orang Malaysia.. Kena la sokong Malaysia.. Alah, beza dua gol jer.. Boleh kejar..Lagipun kami ada tiga gol tempat lawan..
Domo:  Erk.. Betol gak kan.. Argh.. PEr pon, singapura menang malam nie.. HAHAHA.. Aku gembira
Danbo: Rilek la bro.. Takyah la gelak besar sampai nampak taring-taring kau tuh.. Jaga la adab skit..
Domo:  Erk.. Kesah aper aku.. Kita tengok kat Bukit Jalil nanti.. Konferm Malaysia kalah.. HAHA
Danbo: Takder nyer.. Penyokong Malaysia 90ribu konferm datang bagi sokongan.. Malaysia konferm menang.. Buekkk

Sekian.. Itulah dialog paling kreatif yang aku bleh terbitkan waktu nie..


p/s: sokong la Malaysia.. 2 gol jer.. Skit jer.. Boleh keja..:D
p/s: sori sergent, hantar lambat :D

8 membebel dan merepek:

haha, nice!! cabut gigi domo bagi harimau malaya :P

p/s : thanks join :)

haha.. gent.. sorie la lambat join yer :D

hehehe..bola nye pasal kan..heheh =)

Aimie: jadila.. tu jer la tahap kreatip kiter ..hehe

hahah. Syafiq Rahim tetap di hati..
weyh, aritu segmen kreatip aku tiru dailog Sekali Lagi la....huhuhuhu

*nak gak bagitau wlupun x penting

apel: aku tak tengok lagi la.. oh lisa.. ermm.. tunggu download link kuar..haha

dtg sini pulak.....

itik kuning lagi best~lalala
huhuhu

Nad: retiss slalu jer datang blog aku nie.. wa.. untungla aku~~
yer la.. itik lagi best kalau goreng empah pastu penyek kan.. ahah

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More