LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 10 July 2011

Aku Dah Bersedia Nak Terjah.. Lets go !!

Assalamualaikum..

Erk.. Bukan nak terjah perhimpunan kebersihan aper-aper ek.. harap maklum..


Seperti yang aku tahu dan segelintir dari korang tahu, aku da join satu segmen Blogger Nie.. Ermm.. Ramai orang kata dia femes.. Erm.. Betol la kot.. Aper per je la.. Mengarot sudah..

Ok.. Skrang baru aku nak terjah sumer penerjah blog aku nih.. Tambah lagi yang tak menrjah blog aku dengan harapan diterjah kembali.. Keterjahan mutlak.. Haha..

Sori la yer tak terjah cepat2.. Bukan aper.. Segmen tuh kan baru tutup.. Aku slalunya tunggu segmen tutup luh, baru bleh tengok full list.. Dan pukul 1030 tadi baru sampai umah amik adik kat tuisyen.. Pastu buka blog layan isu NIE plak.. Hehehe..

Orait.. Jom terjah samer-samer.. Nak follow 20 blog la arinie.. Doakan aku yer...

Lets Go !!
Wassalamualaikum

16 membebel dan merepek:

chaiyok2..
hati2 masa menerjah tu tau.. (n_n)

fuyohhh..

jgn sampai terpleot yee

terjah leklok.. jangan lari lain pulak :D

ninie: haha.. orait.. chaIYOK !!


Smiles: insyaAllah tak terpleot.. maybe terseliuh, patah betis, atau lumpuh jer..hehe


Firdaus freaky: tak lari.. naik moto.. angi laju skit..hehe

jogging pelan2..
kalau haus g minum soya dulu yer.. ^^

aik.. mana tau aku suka minum soya?? stalk aku ek.. hehe

semoga berjaya, haha XD

p/s : hehe, itik kuning suka stalk orang :P

sergent: haha.. thx.. itik mmg... mntang2 geng bersih dia ramai, senang2 jer nak stalk org len..haihh...hehe

gdluck ! ikhlskn hati utk berblogging.. :D

hehe..bagos2 ziarah menziarahi..hik3

pedulik hape..nak terjah balik..hehe

Salam perkenalan ^^

Ziarah menziarahi amalan mulia.kui3

faztee: helo.. thx :D

FeeZah: insyaAllah ikhlas.. :D

Nurasyiqin: bagos kan.. ziarah2 lagi len kali :D

Cik bell: Salam kenal ^^ thnx ziarah..

rajinnyaaaa~ siap ada target! bagus2!!

yee... jom terjah Mr. Spongebob!! :p

Kak Sunah: hehe.. hidup kena ada target kak.. baru sempoi.. hehe


Miss Myza: ok.. u jadi squidwed..hehehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More