LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 16 July 2011

Mataku Bersinar-Sinar

Assalamualaikum

Sebelom apa2, nnak ucapkan tahniah kat Malaysia sebab berjaya membolosi gawang Liverpool sebanyak tiga kali.. Yeah... Makin maju la bola sepak Malaysia..

Ok.. Bukan aku nak crita pasal Liverpool, sebab aku nie fan Arsenal, dan aku pegi tengok match tuh kat stadium B.Jalil.. Bole la.. ~~


Sebenarnya nak tunjuk korang iklan nie, slalu main kat tv3 .. Layanz kejapp




Wah.. Memang best kan iklan nie.. Mataku bersinar-sinar tengok iklan nie.. Hehe..
Maybe untuk korang tak kot, sebab munkin korang bukan peminat manga/anime Jepun TEGAR macam aku nie.. Dalam video tuh ada toys / figura-figura dari kartun2 yang femes di Malaysia nie.. Example nyer, Dragon Ball, Hello Kitty, Kamen Rider, Gundam, Dr Slump, Astro Boy, Doraemon dan juga member Sergent Keroro, Koperal Gururu..  HAhaha.. Best woo kalau aku pun ada koleksi macam budak lam video tuh.. Memang happy la hidup aku.. :D

Okbai.. Sayonara amigos..

3 membebel dan merepek:

ade jugak satu Mesia last2. haha
btw, ossem gila kot 3 gol! Aummmmm!

apel: mestila.. smangat tol malaysia wat iklan nie.. hehe.. owsem beb gol2 malaysia


imanshah: tahniah.. walaupun kena anjing trok ngan asenal..~~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More