LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 31 July 2011

SEGMENT : Saya Punya Lagi Best!

Assalamualaikum..



Ish.. Segmen nie memang susah skit.. Kena pilih entry yang paling best/superb/menarik yang pernah dipublish oleh blog nie.. Ergh.. Susah kot nak pilih yang mana satu.. Ernmm.. 

Ok la.. Aku kasi yang aku rasa layak dicap superb la yer.. Walaupun kebanyakan entry aku nie berunsurkan karut tapi tidak menyesatkan.. Hehe

Nie la entry nyer.. Klik kat bawah..




Sekian..Wassalamualaikum

10 membebel dan merepek:

best sebab aku ada, hehe XD

sergent: yer la.. retis kan.. hehe


Nokaka: welcome bro

best sebab ade nad dan wakil kumpulan kompang..kih3

Nad: yer la.. kalau ada nad konferm la best.. queck queck

<iss Soly: segmen.. yea !!.. erk

macam best jer nie...hehee

toink! toink! rajinnya join. haha :D saya malas nak letak entry yang best. hoho

Miss Hira: hehe.. sajer.. member2 blogger ajak.. kita join jer.. :D

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More